شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: اوقات فراغت دانش آموزان مهمترین زمان برای اجرای برنامه های مختلف دینی مذهبی برای رشد و کمال این قشر است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در دیدار با مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: با برنامه ریزی های صحیح و دقیق و اجرای برنامه های مناسب باید اوقات فراغت دانش آموزان را غنی کرد.\n\nامام جمعه برازجان با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت : در بحث انتخاب مدیران سعی بر اصل تخصص و دیانت فرد باشد و انسان های متدین و لایق به عنوان مدیر مجموعه ها انتخاب شود .
کد خبر: ۱۱۴۱۴
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: اوقات فراغت دانش آموزان مهمترین زمان برای اجرای برنامه های مختلف دینی مذهبی برای رشد و کمال این قشر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در دیدار با مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: با برنامه ریزی های صحیح و دقیق و اجرای برنامه های مناسب باید اوقات فراغت دانش آموزان را غنی کرد.

\n\n

امام جمعه برازجان با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت : در بحث انتخاب مدیران سعی بر اصل تخصص و دیانت فرد باشد و انسان های متدین و لایق به عنوان مدیر مجموعه ها انتخاب شود .

\n\n

مصلح یادآور شد : مدیران باید به موازات آموزش نسبت به مساله پرورشی و تربیتی دغدغه داشته باشند و در این خصوص باید آموزش لازم جهت مدیران بخصوص مربیان پرورشی برگزار شود .

\n\n

وی اضافه کرد: مساله پرورشی بویژه فریضه نمازجماعت باید در مدارس تقویت شود و دانش آموزان باید این فریضه را مدیریت و برگزار نمایند تا زمینه های رشد و تقویت باور دینی آنها فراهم شود.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان نیز گفت: با تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز ، آموزش و پرورش را از حوزه های اقتصادی جدا کردیم .

\n\n

سیدحسن لواسانی فرد خاطرنشان کرد : با تشکیل این مجمع و ثبت آن می توانیم بسیاری از مشکلات و کمبودهای مدارس و فضای آموزشی و پرورشی شهرستان را برطرف کنیم .

\n\n

وی گفت: سند مالکیت بسیاری از مدارس را دریافت کرده ایم و با این کار توانسته ایم این مدارس را به نام آموزش و پرورش کنیم .

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان تغییرات را زمینه ساز پیشرفت دانست و گفت : با تغییراتی که در مجموعه مدیریت صورت گرفت توانسته ایم به 80 تا 90 درصد از خواسته ها و موفقیت هایمان برسیم .

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی به مقام ها و موفقیت های مختلف اشاره کرد و گفت : بیشترین مقام های استانی مسابقات فرهنگی و هنری مربوط به دشتستان می باشد و امیدواریم بتوانیم شهرستان را در سطح کشور به عنوان شهرستان برتر معرفی کنیم.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان به برنامه های آموزشی اجرا شده و در دست اجرا اشاره کرد و گفت: قراردادهایی با آموزشگاههای کنکور منعقد شده و با این کار دانش آموزان با نکات مختلف کنکوری و تست زنی آشنا می شوند و شاهد یک جهش بزرگ در افزایش میزانی قبولی کنکور خواهیم بود .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر