يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۲۴۶
شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق و کالای احتکاری به ارزش 180 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش فکرشهر از پایگاه خبری پلیس، سردار " حیدر سوسنی " اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با جرایم اقتصادی با اولویت مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالا و کنترل محور های استان در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.
وی افزود : ماموران این پلیس طی هفته گذشته موفق به کشف بیش از 7 تن روغن ، 11 تن برنج ، 24 تن سویا ، 80 تن ذرت و انواع کالای قاچاق (ابزار آلات برقی، تجهیزات مخابراتی ، لوازم آشپزخانه و ...) شده اند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی مجموع کالا های مکشوفه را 180 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این راستا تعداد 18 دستگاه انواع خودروی متخلف توقیف و  تعداد 28 نفر دستگیر شدند ، و تحویل  مراجع قضایی ذی صلاح  گردیدند.
سردار سوسنی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق ، احتکار و توزيع كالاهاي ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طريق سامانه 110 به اطلاع پليس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني مناسب صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر