دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندهی استان انتظامی بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۱۱۴۳۱۶
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی 690 هزار متر مربع اراضی ملی که توسط افراد فرصت طلب و سودجو تصرف شده بود کشف شد.
به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار "حیدر سوسنی" فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: ماموران در راستای مقابله جدی با جرائم اقتصادی و جلو گیری از هدر رفت سرمایه های ملی طی 72 ساعت گذشته هفت مورد زمین خواری در استان کشف و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در بررسی های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، مشخص شد، افراد سودجو با اقدامات غیر قانونی مجموعا 690 هزار متر مربع از اراضی دولتی را تصرف و بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به تنظيم اسناد مجهول و فروش این اراضي نموده اند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پس از بررسی های فنی به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی پس از تشکیل پرونده و انعکاس به مراجع قضائی، منجر به توقیف املاک مکشوفه و جلوگیری انجام هرگونه عملیات ساخت و ساز شد.
این مقام ارشد انتظامی ارزش تقریبی این اراضی ملی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 305 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر