دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هشدار به دواطلبان؛
فکرشهر: به گزارش فکرشهر، مجید اجرایی گفت: اخیرا برخی از سایت ها و نشریات اقدام به درج آگهی در خصوص استخدام در وزارت آموزش و پرورش کرده اند و این در حالی است که هیچ گونه ...
کد خبر: ۱۱۴۳۳
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر به داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش هشدار داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مجید اجرایی گفت: اخیرا برخی از سایت ها و نشریات اقدام به درج آگهی در خصوص استخدام در وزارت آموزش و پرورش کرده اند و این در حالی است که هیچ گونه زمان ثبت نام برگزاری آزمون استخدامی توسط وزارتخانه اعلام نشده است.
\n 
\nاجرایی با بیان اینکه مرجع رسمی اطلاع رسانی در این خصوص، سایت رسمی وزارت خانه و ادارات کل آموزش و پرورش استان ها خواهد بود، تاکید کرد: متقاضیان از پرداخت هرگونه وجهی به حساب اعلام شده در سایت های غیرمجاز جدا خودداری نمایند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه برخی سایت ها به اعلام منابع آموزشی یا نحوه ثبت نام از علاقه مندان به استخدام در آموزش و پرورش اقدام کردند، گفت: هموطنان گرامی مواظب باشند افراد فرصت طلب و سودجو به نام این آزمون، از آنها اخاذی نکنند، چرا که آموزش و پرورش تا این لحظه هیچ گونه تاریخ دقیقی برای زمان آزمون، مواد امتحانی و نشانی جهت ثبت نام اعلام نکرده است و هرگونه اعلام نشانی و درخواست وجه به شماره حساب های اعلام شده در برخی سایت ها، کار افراد فرصت طلب است.

\n\n

اخیرا مسئولان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده اند: مجوز استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش توسط سازمان مدیریت صادر شده است.

\n\n

این مجوز به درخواست وزارت آموزش و پرورش و به استناد بند 'ج' و تبصره یک ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری برای استخدام در مشاغل آموزشی صادر شده است.

\n\n

براساس اعلام این مسئولان، دستورالعمل نحوه برگزاری این آزمون باید به تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی برسد و پس از تأیید، جزئیات از طریق سایت وزارتخانه و سایت های آموزش و پرورش استان ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر