دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۳۶۰
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مردم نقاط مختلف استان بوشهر خود را از اهالی خوزستان جدا نمی‌دانند و در این مصیبت با اهالی خوزستان هم‌درد هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده یکشنبه شب در آئین بزرگداشت جان باختگان حادثه سقوط ساختمان متروپل آبادان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر و استان خوزستان قرابت و دوستی عمیقی با هم دارند.

وی به جانفشانی‌های مردم آبادان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: ایران مدیون اهالی خوزستان از جمله اهالی آبادان و خرمشهر است که در سخت‌ترین شرایط از این کشور حراست و حفاظت کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه آبادانی‌ها فرزندان و خانه‌های خود را در از دست دادند خاطرنشان کرد: بوشهری‌ها میزبانان خوبی برای مهاجران آبادانی بودند و با آغوش باز به استقبال آنها رفتند.

وی با اشاره به اینکه حضور آبادانی‌ها در شهر بوشهر مایه خوشحالی مردم بوشهر است ادامه داد: مردم بوشهر با آبادانی‌ها هم‌درد هستند و مراسم و برنامه‌های مختلفی در استان بوشهر به همین مناسبت برگزار شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به برگزاری مراسم ویژه‌ای در کوی فضیلت بوشهر افزود: فرماندار و فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در این مراسم‌ها سخنرانی کردند.

وی بیان کرد: امشب سومین مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه آبادان است که در این راستا از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین فرمانده سپاه امام صادق به عنوان بانیان مراسم قدردانی می‎‌شود.

روضه خوانی حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و مداحی و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر