يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۳۸۵
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: دشمن تلاش ویژه‌ای برای آسیب‌رسانی به صنایع مهم کشور دارد که باید برای این تهدیدات آماده باشیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیدرضا محمدی صبح دوشنبه در نشست کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیر عامل استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای یک موقعیت ژئوپلیتیک تأثیرگذار و پایتخت انرژی کشور و کم حاشیه‌ترین استان در حوزه سیاسی و امنیتی است.

معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: استان بوشهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی و سیاسی، از مزیت ژئواستراتژیک، ژئواکونومیک و ژئوپلیتیک و ریشه‌های جغرافیایی و سیاسی و هویت سازی جدیدی برخورداراست.

محمدی خاطر نشان کرد: جنگ ما جنگ ترکیبی و آمیخته‌ای از جنگ سیاسی، جنگ کلاسیک، جنگ نامنظم، جنگ مجازی، خبررسانی جعلی، دیپلماسی و برهم زدن بافت جمعیتی، مهاجرپذیری، یورش فرهنگی، ایجاد تضاد دینی و مذهبی است.

وی ادامه داد: سازنده این جنگ تلاش می‌کند با آمیختن روش‌های گوناگون، بیشترین آسیب را در حوزه مختلف به کشور وارد کند و استان بوشهر در خط مقدم این جنگ قرار دارد.

‌معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: وظیفه ما و رسالت کارگروه صنعت، معدن و تجارت، ایجاد هماهنگی بین سازمان‌های مختلف مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت برای مقابله با تهدیدات، شناسایی و طبقه بندی صنایع و مراکز مهم است.

وی تاکید کرد: در حوزه صنعت، معدن و تجارت، طراحی و پیش بینی چگونگی تداوم چرخه خدمات ضروری مورد نیاز، در بخش‌های صنایع، معادن و بازرگانی، تدوین دستورالعمل‌های مورد نیاز برای تأمین نیازمندی‌های ضروری مردم در بخش غذا، نان و صنایع مرتبط با آن در شرایط اضطراری، ذخیره سازی اقلام مورد نیاز برای صنایع حوزه غذا و نان و صنایع مربوط به خدمات و نیازمندی‌های ضروری مردم و سامانه‌های تجاری، بازرگانی و معدنی، ساماندهی و حفظ و ارتقا توانمندی‌های تیم‌های اضطراری مورد نیاز برای تأمین مواد غذایی و اقلام مربوط به صنایع مرتبط، پیش بینی و ذخیره سازی مواد غذایی و اقلام ضروری اضطراری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر