يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سند راهبردی ۱۰ ساله تبلیغات اسلامی بوشهر تدوین می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، به منظور دریافت نظرات کارشناسی پیرامون تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله، نشست هماهنگی تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۳
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سند راهبردی ۱۰ ساله تبلیغات اسلامی بوشهر تدوین می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، به منظور دریافت نظرات کارشناسی پیرامون تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله، نشست هماهنگی تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست اظهار امیدواری کرد که با ارائه نظرات محققانه و پژوهشی کارشناسان تبلیغات اسلامی استان و هم چنین گرفتن نظریات مراکز علمی، پژوهشی حوزوی و دینی استان از قبیل حوزه های علمیه و سایر دستگاه های تاثیرگذار فرهنگی موفق به تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله استان شده و آن را در موعد مقرر به مرکز ارسال کنیم.

\n\n

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، ارائه اطلاعات و نظرات کاربردی را زمینه ساز دستیابی به سند راهبردی عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم این سند ده ساله چراغی برای آینده سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

\n\n

در ادامه این نشست عبدالله رئیسی کارشناس پژوهش و آموزش و محسن بهزادی، کارشناس طرح و برنامه تبلیغات اسلامی استان محورهای مورد نظر برای دستیابی به تحقق سند راهبردی را تشریح کرده و کارشناسان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

\n\n

گفتنی است، این نشست در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد و در آن مقرر شد که تا پایان هفته جاری سند نهایی تنظیم و برای ارسال به مرکز آماده شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر