دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: خانوم کوچیک: لازم است بنده به عنوان یک زن، اصالتا از طرف خود و نيابتا به نمایندگی از تمام زنان سرزمینم، از سازمان معظم و قابل احترام صداوسیما عذرخواهی کنم که با قضاوت عجولانه ی خود خدمات این رسانه که همانا صداقت در گفتار و امانت در اخبار بود، باعث شدم اندک آسیبی به این سازمان وارد شود...
کد خبر: ۱۱۴۴۹۶
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: خانوم کوچیک: لازم است بنده به عنوان یک زن، اصالتا از طرف خود و نيابتا به نمایندگی از تمام زنان سرزمینم، از سازمان معظم و قابل احترام صداوسیما عذرخواهی کنم که با قضاوت عجولانه ی خود خدمات این رسانه که همانا صداقت در گفتار و امانت در اخبار بود، باعث شدم اندک آسیبی به این سازمان وارد شود.

اصلا یادم نمی‌رود چندین سال پیش هنگام پخش سریال «مسافری از هند»، خاکسپاری پدر شوهر «سیتا» را مسخره قلمداد کردیم و ناخواسته تمام گناهان صداوسيما را شستیم که دروغ می‌گوید و همچین چیزی صحت ندارد. اما صبر سازمان زیاد بود. سازمان مطمئن بود و هست که تمام اتفاقات پخش در در آن رسانه‌ی بزرگ کاملا واقعی است و گذر زمان نشان خواهد داد که قضاوت عجولانه انسان را به گمراهی می‌کشاند.

همین چند روز پیش برایمان ثابت شد که همزمان یک نفر می‌تواند دستور بازداشت بگیرد! بازداشت شود و بمیرد حتی اگر زنده باشد. دقیقا عین پدر شوهر سیتا در مسافری از هند. می‌تواند مرده باشد اما زنده باشد و یارانه‌ ی معیشتی دریافت کند. همزمان می‌تواند بمیرد اما در خیابان های خارجه رفت و آمد داشته باشد. البته نه این که روح سرگردانش آنجا باشد که عین واقعی خودش باشد!

صداوسیما با ذکر مثال برایمان ثابت کرد این‌قدر حرص نخوردید و برای مرغ و روغن در صف نایستید. صداوسیما ثابت کرد روزانه دو وعده غذا را می‌شود حذف کرد و هیچ چیز از ارزش های انسان کم نخواهد شد. نمونه اش مردی که سی ساعت زیر آوار ماند و هیچ نخورد ولی سالم تر از روز اول با او مصاحبه شد و سالم تر از قبل به کانون گرم خانواده عودت داده شد.

در پایان توفیق روز افزون را برای مدیران صداوسیما از درگاه خداوند متعال خواهانم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر