جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۵۱۱
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند، افزود: مردم و ادارات برای حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش همکاری جدی داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس باربرز ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: ادارات و ستادهای مختلف در مناسبت‌های مختلف جشن و شهادت ائمه برای آذین بندی و فضاسازی سطح شهر به کمک شهرداری بیایند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند مشکلات خود را حل کند، افزود: مردم و ادارات برای حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش همکاری جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: اعتباراتی که برای ساخت یا تجهیز وارد شهرستان می‌شود، کارشناسانه توزیع شود که شاهد رعایت عدالت آموزشی در روستاها، شهرها و بخش‌ها باشیم.

باربرز تاکید کرد: زمین‌ها و امکانات اضافی آموزش و پرورش و مدارس که استفاده نمی‌شود با رعایت قانون در راستای درآمدزایی برای آن مجموعه آموزشی استفاده شود.

وی با تاکید بر تشویق دانش آموزان به انتخاب رشته بیهوشی، عنوان کرد: یکی از دلایل تعطیلی زایشگاه بیمارستان شهرستان دیر کمبود پزشک بیهوشی در کشور و استان است.

دختران جامعه از حضرت معصومه (س) الگو بگیرند

امام جمعه دیر با تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه ریزش ساختمان متروپل، گفت: متخلفان و مقصران این حادثه شناسایی و با برخورد عبرت آموز زمینه‌ای ایجاد شود که شاهد تکرار این مسائل نباشیم.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، افزود: دختران با الگوگیری از این بانوی گرامی سعادت دنیا و آخرت خود را رقم بزنند.

وی با بیان در روزهای اخیر هتک حرمت به امام رضا (ع) در فیلم عنکبوت مقدس قلوب شیعیان را جریحه دار کرد، ادامه داد: در آستانه دهه کرامت مؤمنین در فضای مجازی ضمن ابراز محبت به امام رضا (ع) نسبت به هتاکان اعلام نفرت کنند.

وی با تاکید بر انجام کارها با شناخت و بررسی دقیق، یادآور شد: تغییر نام مدارس به نام شهدا کار ارزشمندی است اما باید همه جوانب سنجیده شود و به گونه‌ای اقدام شود که حاشیه‌ای به دنبال نداشته باشد.

شهرداری‌ها در زمینه زیرسازی پروژه‌های آموزش و پرورش دیر همکاری کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: برگزاری اولین کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان و اجتماع دوهزار نفری کودکان و نوجوانان همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده» " دو کار ارزشمندی بود که در هفته‌های اخیر برگزار شد.

عبدالحسین جهانگیری از احداث سه زمین چمن مصنوعی در مدارس دیر و دوراهک خبر داد و افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی برای هر زمین چمن ۱۵۰ میلیون تومان به حساب مدارس واریز شده و بقیه اعتبار باید از ظرفیت‌های شهرستان تأمین شود.

وی بیان کرد: همچنین ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه جهت احداث سالن ورزشی دخترانه مدرسه انسیه بردستان واریز شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر عنوان کرد: برای تجهیز کلاس تربیت بدنی دبستان فروغ اندیشه دیر نیز ۷۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است.

وی تاکید کرد: یکی از مزیت‌های طرح شهید سلیمانی استفاده اولیا از فضاهای ورزشی است که نقش مهمی در تعامل اولیا با مدرسه دارد.

جهانگیری ابراز کرد: شهرداری‌ها در زمینه زیرسازی پروژه‌های یاد شده به کمک مدارس بیایند.

وی افزود: دو مدرسه صبا و سینا دوراهک به نام دو شهید دانش آموز این شهر تغییر نام داده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر