شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۰۵
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: صنایع مستقر در استان بوشهر در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان این استان حق مردم را ادا نکرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر حسن ملکی‌زاده در نشست با روسای هیأت مدیره نظام پرستاری استان بوشهر گفت: تخصیص اعتبارات حوزه سلامت استان بوشهر باوجود صنایع عظیم نفت و گاز و انرژی عادلانه نیست.

وی افزود: معنی عدالت در دسترسی به خدمات، احداث بیمارستان در هر نقطه‌ای از استان نیست، بلکه عدالت در دسترسی به خدمات نظام سلامت هنگامی محقق می‌شود که دریافت این خدمات برای مردم همه مناطق تسهیل شده باشد.

دکتر ملکی زاده  گفت:در بیان مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت تعارف نداریم زیرا اساس ارتقا کیفیت خدمات و همچنین افزایش سطح رضایتمندی جامعه در مطرح‌شدن مشکلات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآورشد: تمامی کارکنان حوزه سلامت استان بوشهر با سخت‌ترین شرایط برای تعالی سلامت جامعه در تلاش‌ هستند.

وی با بیان اینکه برای پیگیری مطالبات پرسنلی و ارتقا کیفیت خدمات حوزه سلامت تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم افزود:  در مدت‌ زمان بسیار کم، اقدامات مؤثری برای پرداخت مطالبات پرسنلی و غیر پرسنلی صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: پرداخت مطالبات پرسنلی به‌ ویژه در حوزه پرستاری با برنامه‌ریزی اصولی به کمترین زمان ممکن کاهش‌یافته است.

 ملکی‌زاده گفت: با شعار مبارزه با فساد، مدیریت حوزه سلامت استان بوشهر را متقبل شدیم و در حوزه نیروی انسانی بر این باوریم که باید وضعیت استخدامی همه افرادی که با دانشگاه همکاری دارند شفاف باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه جذب نیروی انسانی و ساماندهی پرسنلی ملاک ما چارچوب قانون و بر اساس شرایط آزمون استخدام کشوری است.

ملکی زاده افزود: تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه و نیروهای طرحی و کادر پرستاری در تمامی بیمارستان‌های استان در دستور کار قرارگرفته است و بر اساس نیازسنجی بخشی از آن به سرانجام رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: معتقدیم که خواسته‌های همکارانمان به‌ویژه در حوزه پرستاری به‌حق است و به همین دلیل با تشکیل کارگروه ویژه نسبت به تحقق این خواسته‌ها اقدام نموده‌ایم.

وی گفت: با ایثار پرسنل و کادر حوزه سلامت، کار جهادی مسئولان استانی و اتحاد نمایندگان مردم استان در مجلس می‌توان کاستی‌ها و کمبودهای موجود را با برنامه‌ریزی اصولی و عملیاتی برطرف ساخت و نگرش مسئولان بالادستی نسبت به اختصاص اعتبارات استان را تغییر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر