شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اعتراض اعضای شورای شهر به نتیجه رسید؛
همچنین گفته می شود فرمانداری تا پایان وقت اداری امروز، موضوع را در قالب نامه ای به شورای شهر ابلاغ می کند و شورا نیز طبق قانون 10 روز فرصت دارد به نامه فرمانداری پاسخ دهد و در صورت ...
کد خبر: ۱۱۴۶۹
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: فرمانداری گناوه انتخاب شهردار این شهر را مغایر با قانون اعلام کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، از فرمانداری گناوه خبر می رسد که تصمیم شورای شهر برای انتخاب ابراهیم احمدی به عنوان شهردار این شهر، غیر قانونی بوده است.

\n\n

بر اساس این گزارش، چهارشنبه ی هفته ی گذشته، شورای شهر گناوه با 5 رای احمدی را به عنوان شهردار انتخاب کرده بود که این انتخاب از سوی 4 عضو دیگر به دلیل بروز برخی اشکالات در روند رای گیری، با اعتراض مواجه شد و انان با عدم امضای صورتجلسه،شکایتی را به فرمانداری ارسال کردند.

\n\n

فرمانداری گناوه نیز روز شنبه ی این هفته اعلام نمود که موضوع را در کمیته ای به نام « انطباق » بررسی می نماید و در نهایت امروز اعلام کرد که این انتخاب مغایر قانون بوده است.

\n\n

همچنین گفته می شود، فرمانداری تا پایان وقت اداری امروز، موضوع را در قالب نامه ای به شورای شهر ابلاغ  می کند و شورا نیز طبق قانون 10 روز فرصت دارد به نامه فرمانداری پاسخ دهد و در صورت اصرار طرفین به تصمیم خود، این موضوع در شورای حل اختلاف استان پیگیری خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر