شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره حفاظت محیط زیست تنگستان گفت: مامورین یگان حفاظت تنگستان شکارچیان غیرمجاز را درارتفاعات بیرمی( منطقه خاییز) تنگستان شناسایی و دستگیر کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا نعمتی سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ابتدا ماموران دو نفر را شناسایی و دستگیر کردند که یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف ده تیر(سیمینوف) و سه عدد فشنگ از آنان کشف و ضبط شد. 
کد خبر: ۱۱۴۹۲
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: رییس اداره حفاظت محیط زیست تنگستان گفت: مامورین یگان حفاظت تنگستان شکارچیان غیرمجاز را درارتفاعات بیرمی( منطقه خاییز) تنگستان شناسایی و دستگیر کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا نعمتی سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ابتدا ماموران دو نفر را شناسایی و دستگیر کردند که یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف ده تیر(سیمینوف) و سه عدد فشنگ از آنان کشف و ضبط شد. 

\n\n

وی گفت: ماموران سپس با دوربین کشی در منطقه متوجه حضور سه شکارچی متخلف دیگر در ارتفاعات بیرمی شدند که پس از نزدیک شدن به آنان دستور ایست، داده شد اما متخلفین اقدام به درگیری فیزیکی با مامورین کردند و با برجا گذاشتن وسایل خود با استفاده از تاریکی شب از منطقه گریختند.

\n\n

نعمتی بیان کرد: از این متخلفین نیز یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف ده تیر و سه عدد فشنگ همراه با دو کوله پشتی کشف وضبط شد.

\n\n

وی گفت: این شکارچیان متخلف موفق به هیچ گونه شکاری نشده بودند.

\n\n

به گفته وی دو شکارچی متخلف دستگیر شده از شکارچیان حرفه ای منطقه می باشند که به همراه سلاح های مکشوفه با دستور مقام قضایی به پلیس اطلاعات وامنیت شهرستان تحویل شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر