دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی، معاونان توسعه مدیریت و منابع و اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر معرفی شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیین تکریم و تودیع غلامرضا گنجی معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و معارفه محمدرضا صادقی معاون جدید این حوزه، با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارکنان سازمان برگزار شد.\n\nهمچنین در این مراسم  ابوالقاسم محمدزاده به عنوان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت این سازمان منصوب و از تلاش‌های محمدرضا صادقی معاون سابق این حوزه تقدیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۲
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: در آیینی، معاونان توسعه مدیریت و منابع و اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر معرفی شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیین تکریم و تودیع غلامرضا گنجی معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و معارفه محمدرضا صادقی معاون جدید این حوزه، با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارکنان سازمان برگزار شد.

\n\n

همچنین در این مراسم  ابوالقاسم محمدزاده به عنوان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت این سازمان منصوب و از تلاش‌های محمدرضا صادقی معاون سابق این حوزه تقدیر شد.

\n\n

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در این مراسم گفت: تغییر و تحول در مدیریت فرصت خوبی برای استفاده از تجربیات مدیران بوده و این تجربیات در پیشبرد برنامه‌ها بسیار مؤثر است.

\n\n

به نوشته ی فارس، سید حسین حسینی‌محمدی افزود: استان بوشهر در حوزه صنعت، معدن و تجارت واجد ویژگی‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی است و در سطح کشور نمونه است، لذا ضروری است، استان را به سمتی هدایت کنیم که توانمندی‌های حوزه تخصصی خود را رشد و توسعه دهیم.

\n\n

وی با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از امکانات خدادادی برای ایجاد اشتغال در استان تلاش کرد، گفت: لازمه بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این بخش برنامه‌ریزی مناسب و همدلی و مساعدت مدیران مختلف بخش صنعت، معدن وتجارت و همسویی دستگاه‌های مرتبط است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر