دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۲۵
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: نمایشگاه هنرهای تجسمی یاس به مناسبت روز صنایع دستی در آیینی با حضور شماری از هنرمندان و دوستداران هنر شامگاه پنجشنبه در فرهنگ‌سرای شیخ حسین چاهکوتاهی بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، یاسمن محمدشاه مدیر اجرایی این نمایشگاه روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی تاریخی شیخ حسین خان چاهکوتاهی پذیرای بازدید کنندگان است.

افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی یاس عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ محل عرضه تولیدات شماری از هنرمندان هم استانی است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از یکهزار اثر هنری از ۶ هنرمند استان بوشهر در بخش‎های نقاشی، آیینه‌کاری، رزین، نقطه‌کوبی، عروسک بافی معرق کاری، سنگ مصنوعی و پرشنگ در معرض دید علاقه ‎مندان قرار گرفته است.

محمدشاه اظهار کرد: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان شکوفه ترناس، عاطفه چاپانی، سرور محمدشاه، فاطمه طالبی، معصومه راستی، زینب خدری، یاسمن محمدشاه و هستی افتخار در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

وی گفت: برگزاری این نمایشگاه در آستانه ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی فرصتی است تا علاقه‌مندان این عرصه تکریم و آثار آنان بدون واسطه در معرض دید شهروندان قرار گیرد.

محمدشاه اظهار کرد: امید است این نمایشگاه علاوه بر فروش محصولات هنرمندان، بتواند محلی برای ترغیب بیشتر جوانان به فعالیت در حوزه صنایع دستی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر