يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۷۱
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: دشمنان بدانند که فشار حداکثری علیه ملت ایران جواب نخواهد داد و خود دشمنان نیز به آن اعتراف دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در مراسم سی و سومین سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) دارای مکتب و اندیشه‌ای بودند و ۳۳ سال پس از رحلت امام راحل (ره) مقام معظم رهبری ابعاد شخصیتی آن امام را برای همه ما ترسیم و تبیین می‌کنند.

امام جمعه گناوه افزود: رهبر معظم انقلاب در این مراسم اشاراتی به مهمترین ویژگی‌های حضرت امام راحل داشتند و تقوا، پرهیزگاری، معنویات، حالات عرفانی، لطافت روحی، شجاعت، حکمت، صلابت، عقلانیت، حکمت، اجتناب از یاس و ناامیدی، صداقت، وقت شناسی، نظم و توکل بر خدا را از ویژگی‌های ایشان بیان فرمودند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب امام راحل را به عنوان روح انقلاب و جمهوری اسلامی معرفی کرده و فرمودند که نگذاریم دشمنان از انقلاب هویت زدایی کنند و حقیقت انقلاب را وارونه جلوه دهند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال این است که یاد و نام امام راحل را به عنوان روح انقلاب کمرنگ و تحریف کند و این از اهداف دشمنان نسبت به شخصیت و مکتب امام و آن عالم بی نظیر است.

امام جمعه گناوه با تاکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور ما است تا بتواند به نقشه‌های خود برسد یادآور شد: کسی از ضعف‌های مدیریتی، کمبودها و کاستی‌ها دفاع نمی‌کند و نقد و انتقاد وجود دارد، اما اگر ضعف و کاستی وجود دارد دشمن در فضای مجازی جنگ روانی ایجاد و مردم را نسبت به آینده انقلاب و نظام مأیوس می‌کندو ما باید بسیار هوشیار باشیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی اضافه کرد با اشاره به اینکه رهبری اجتناب از یاس و ناامیدی را از ویژگی‌های امام راحل بیان فرمودند، گفت: اگر در جامعه‌ای یاس و ناامیدی ایجاد شود تحت تأثیر تبلیغاتی روانی دشمن قرار خواهد گرفت و امروز کار دشمنان جنگ روانی در ایران اسلامی است.

وی گفت: در هفته اخیر کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به دنبال جنگ روانی هستند و با بازی گردانی رژیم جعلی صهیونیستی تلاش کردند تا با راه اندازی جنگ روانی مردم را نسبت به آینده مأیوس کنند ولی ملت ایران بخصوص در دهه اخیر با بصیرت و حضور خود در عرصه‌های مختلف، تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند و هرگز مأیوس نخواهند شد.

وی با اشاره به تصویب قطعنامه شورای حکام علیه ایران اسلامی گفت: دشمن با بازی گردانی رژیم صهیونیستی قطعنامه در شورای حکام علیه ایران اسلامی تصویب کرد که هدف این کشورها از تصویب این قطعنامه ایجاد جنگ روانی به بهانه عدم همکاری کشورمان است در حالی که ایران اسلامی در سال‌های اخیر شفاف، بدون پنهان کاری همکاری کرده است و رهبر فرزانه انقلاب بارها فتوا داده و بیان فرموده‌اند که ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال سلاح هسته‌ای و اتمی نیست.

وی با محکوم کردن این قطعنامه گفت: قطعاً در بازی جدید تمرکز جبهه استکبار بر نقاط قوت ایران اسلامی است ولی کشور ما نقاط قوت خود در بحث صنعت دفاعی و موشکی را هیچ گاه با اینگونه بازی‌های دشمنان معاوضه نخواهد کرد و دشمنان بدانند که فشار حداکثری علیه ملت ایران جواب نخواهد داد و خود دشمنان نیز به آن اعتراف دارند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: مسئولان هم تلاش کنند تا فشارهای اقتصادی بر مردم کاهش یابد و این فشارهای اقتصادی نباید تبدیل به ابزاری شود که دشمنان از این ضعف مدیریت‌ها و کاستی‌ها و عدم نظارت‌ها سو استفاده کند و جنگ روانی علیه ملت ایران راه بیاندازد.

وی با تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: کشور ما، کشور امام رضا (ع) است و در دهه کرامت فضای شهرها و روستاها با حضور خدام رضوی حال و هوای معنوی یافت و این حال و هوای معنوی در سراسر کشور به برکت وجود مبارک امام همام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر