شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۲۱۶
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) عضویت در کتابخانه‌های عمومی تا پایان خرداد ماه رایگان است و ۱۰ عنوان برنامه کتاب و کتابخوانی نیز با محوریت رضوی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حیدر راهب روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به مناسبت فرارسیدن میلاد امام هشتم (ع)، همزمان با سراسر کشور عضویت و تمدید آن در کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر رایگان است و دوستداران کتاب می‌توانند با مراجعه به سامانه  WWW.SAMANPL.IR کد تخفیف برای عضویت یکساله دریافت کنند.

راهب با بیان اینکه این مهلت عضویت رایگان تا پایان خردادماه ادامه دارد،  یادآور شد: افراد با عضویت در یکی از کتابخانه‌های عمومی می‌توانند از همه کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر و حتی کشور کتاب به امانت بگیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر بیش از ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند.

راهب عنوان کرد: نشست کتابخوان، بازنمایی موضوعی کتاب‌های رضوی موجود در کتابخانه‌ها، نشست‌های قصه‌گویی، مسابقه نقاشی و شعرخوانی از برنامه‌هایی است که به این مناسبت در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: خلاصه نویسی کتاب "اعترافات غلامان"  نوشته حمیدرضا شاه آبادی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت ولادت تابناک هشتمین امام  شیعیان برگزار می‌شود و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانند با نگارش خلاصه این کتاب در  مسابقه شرکت کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر یادآور شد: مسابقه چهار گزینه‌ای کتابخوانی، برپایی غرفه معرفی کتاب  و نقاشی در میدان تشریفات بوشهر و غرفه مشاوره کتاب در برخی از نماز جمعه های استان از دیگر برنامه‌های این هفته کتابخانه‌های عمومی بوشهر بود.
راهب بیان کرد: جشن "خورشید ولایت" کار مشترک کتابخانه آیت الله قمی شهر شنبه با کتابخانه شهید سبزعلی شهرستان کوثر اردبیل است که به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: در زمان حاضر استان بوشهر ۷۶ کتابخانه عمومی در قالب ۴۶ کتابخانه شهری، ۲۰  کتابخانه روستایی و ۱۰ کتابخانه مشارکتی دارد که به بیش از ۳۷ هزار عضو خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر