سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۲۸۱
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان این استان ۶ رتبه برتر و شایسته تقدیر در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر رئیس جمهور و بخش جایزه ملی شهید "علی لندی" کسب کردند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از محمود حق‌دوست افزود: "ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد و نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟" سوالات مطرح شده در نخستین روز سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور به عنوان موضوع های پرسش مهر ۱۴۰۰ بوده است.

وی اظهار کرد: ۲ هزاردانش‌آموز از استان بوشهر در مرحله آموزشگاهی در این مسابقه شرکت کردند که ۷۵ نفر از آنان حائز رتبه برتر در مرحله استانی شدند.

حق‌دوست اضافه کرد: علی موجی دیری از شهرستان دیر و علیرضا گرمسیری‌اصل از شهرستان دشتستان به ترتیب موفق به کسب رتبه دوم و سوم گرایش استندآپ‌ کمدی و مینا مظفری‌قلائی از منطقه آبپخش حائز رتبه دوم کشوری در گرایش نقاشی آبرنگ این فراخوان شدند.

وی عنوان کرد: دانش آموز سعید متجلی از شهرستان جم و محدثه سهرابی از شهرستان بوشهر در گرایش پوستر بخش جایزه ملی شهید علی لندی موفق به رتبه کشوری شایسته تقدیر شدند.

حق‌دوست اضافه کرد: منصور عبدالهی از شهرستان گناوه در بخش "سخنی با رئیس جمهور" به عنوان منتخب کشوری معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر