شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۳۲۵
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: مردم مومن و ولایتمدار گناوه با حضور باشکوه در آیین تشییع پیکر شیخ " محمد حسین بدری ،" از روحانیون فقید انقلابی و جهادی و امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهر، با این عالم ربانی وداع کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پیکر این روحانی فقید عصر یکشنبه از مصلای جمعه  گناوه  همراه با دمام و سنج سنتی و عزاداری تا یادمان شهدای گمنام این شهر تشییع شد.

پیکر این روحانی فقید به قم انتقال خواهد یافت و عصر دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۶ بعد از ظهر از مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر این تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
مراسم ترحیم این  عالم پرهیزکار همان شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد باب الجنه برگزار می شود.

امام جمعه گناوه گفت: درگذشت حضرت حجت الاسلام شیخ محمد حسین بدری، عالمی عامل، پارسا و دوستدار اهل بیت (ع) موجب تأسف و تأثر عمیق مردم این شهرستان شد.

 حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود:  این وحانی بصیر و انقلابی با داشتن روحیه مردمی و سبک زندگی بی‌آلایش و ساده‌، همواره محل رجوع مردم بویژه جوانان و دوستداران اهل بیت (ع) بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم نیز در پیامی درگذشت این روحانی را تسلیت گفت.

عبدالکریم جمیری در این پیام آورده است:  درگذشت روحانی متعهد و دلسوز  حجت الاسلام  حاج شیخ محمد حسین بدری از روحانیون انقلابی و خوشنام شهرستان گناوه موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

وی بیان داشت:  اخلاص، تواضع، ساده‌زیستی، مردمداری، پایبندی بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی از جمله ویژگی‌های ارزشمند این روحانی وارسته و بصیر بود که ایشان را محل رجوع بسیاری از مردم به ویژه جوانان می ساخت.

حاج شیخ محمد حسین بدری شامگاه شنبه در منزل دچار سکته قلبی شد و دارفانی را وداع گفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر