شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، مسئول ستاد عملیات بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: صبح امروز پنج شنبه، 23 اردیبهشت ماه و در ساعت 8:18 دقیقه یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو 405 با یکدیگر برخورد کردند و ...
کد خبر: ۱۱۵۳۴
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: حادثه رانندگی در محور گناوه - دیلم، بین پراید و پژو 3 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

\n\n

مسئول ستاد عملیات بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر در گفتگو با فکرشهر گفت: صبح امروز پنج شنبه، 23 اردیبهشت ماه و در ساعت 8:18 دقیقه یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو 405 با یکدیگر برخورد کردند.

\n\n

سید مجید حسینی ادامه داد: این تصادف در کیلومتر 15 محور گناوه – دیلم و در نزدیکی چاهک اتفاق افتاد که در پی آن 3 نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

\n\n

وی افزود: پس از اطلاع از وقوع حادثه اورژانس گناوه به محل اعزام شد ولی متاسفانه دو تن از سرنشینان که راننده پژو و راننده پراید بودند در محل جان باختند.

\n\n

حسینی اضافه کرد: دو تن از مصدومین که خانم هایی 60 ساله و سرنشین پراید بودند نیز به بیمارستان امیر گناوه انتقال داده شدند اما یکی از آن ها به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت نمود.

\n\n

مسئول ستاد عملیات بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر ادامه داد: مصدوم دیگر حادثه از ناحیه ی دست دچار شکستگی شده و در حال حاضر حال عمومی وی خوب می باشد.

\n\n

جاده گناوه به دیلم از نقاط پرتردد شمال بوشهر است که  این استان را به استان خوزستان متصل می‌کند و به دلیل عرض کم در طول سال حوادث مرگباری در این نقطه رخ می دهد.

\n\n

تکمیلی: به دلیل آتش سوزی خودروی پژو 405 و نامشخص بودن وضعیت، سرنشینان آن یک نفر اعلام گردیده بود که پس از تحقیقات مشخص شد 3 نفر در خودرو حضور داشته اند که در آتش سوزی جان خود رو از دست داده اند تا تعداد فوتی های این سانحه به 5 نفر افزایش یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر