سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سلامت دامپزشکی استان بوشهر گفت: پارسال با رعایت همه قوانین و ضوابط قرنطینه ای برای صادرات 12هزار و500 تن انواع آبزیان این استان مجوز داده شد.محمد مهدی سمیرونی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان آبزیان شامل ماهی مرکب، ماهی یال اسبی، مارماهی، ماهی تازه و میگوهای دریایی و پرورشی است که در مقایسه با میزان صادرات آبزیان در سال 91 افزایش 54درصدی داشته است.وی اضافه کرد: از این میزان آبزیان صادراتی هشت هزار تن میگوی پرورشی است که نسبت به سال 91، 186درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۱۱۵۶
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: معاون سلامت دامپزشکی استان بوشهر گفت: پارسال با رعایت همه قوانین و ضوابط قرنطینه ای برای صادرات 12هزار و500 تن انواع آبزیان این استان مجوز داده شد.

محمد مهدی سمیرونی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان آبزیان شامل ماهی مرکب، ماهی یال اسبی، مارماهی، ماهی تازه و میگوهای دریایی و پرورشی است که در مقایسه با میزان صادرات آبزیان در سال 91 افزایش 54درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: از این میزان آبزیان صادراتی هشت هزار تن میگوی پرورشی است که نسبت به سال 91، 186درصد افزایش نشان می دهد.

سمیرونی بیان کرد: این آبزیان با انجام آزمایش های لازم در آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی این اداره کل و کسب مجوز لازم از اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر صادر شده یا در دست صادرات است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر