شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم با اشاره به مشکلات اشتغال در استان گفت: زمینه اشتغال جوانان بومی در صنایع استان بوشهر فراهم شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم خواستار رفع مشکلات اشتغال جوانان شد و اظهار داشت: همه مسئولان استان باید برای بهبود وضعیت اشتغال در استان و رفع مشکل بیکاری جوانان تلاش کنند.\n\nوی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر ظرفیت بسیار خوبی در زمینه اشتغال است و باید اقدامات مناسبی صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۰
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: امام جمعه جم با اشاره به مشکلات اشتغال در استان گفت: زمینه اشتغال جوانان بومی در صنایع استان بوشهر فراهم شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم خواستار رفع مشکلات اشتغال جوانان شد و اظهار داشت: همه مسئولان استان باید برای بهبود وضعیت اشتغال در استان و رفع مشکل بیکاری جوانان تلاش کنند.

\n\n

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر ظرفیت بسیار خوبی در زمینه اشتغال است و باید اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

\n\n

امام جمعه جم خواستار استفاده از نیروهای بومی در پارس جنوبی شد و تاکید کرد: در استان جوانان تحصیلکرده زیادی وجود دارد و نباید در این زمینه شاهد کم‌کاری مسئولان برای ایجاد اشتغال جوانان تحصیل‌کرده بومی باشیم.

\n\n

وی ادامه داد: روز گذشته نشست مشترکی با حضور استاندار بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و فرمانداران استان برگزار شد که ابتکار بسیار خوبی بود و نقش مهمی در تعامل و همکاری بیشتر برای توسعه استان خواهد داشت.

\n\n

حجت‌الاسلام گنجی با اشاره به روز نکبت سالروز اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی در ۶۵ سال پیش، بیان داشت: کشورهای اسلامی با وجود اینکه از قدس شریف دم می‌زنند ولی حامی تروریست هستند و دولت سعودی به جای دفاع از فلسطین، مشغول بمباران یمن است.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی همچنین به ادامه مذاکرات ایران و کشورهای ۵+۱ اشاره کرد و افزود: بی‌اعتمادی ما به این گروه با سخنان مدیرکل آژانس و اوباما بیشتر شده است و تیم مذاکره کننده ما باید دقت بیشتری در نگارش متن پیش‌نویس توافقنامه داشته باشند و حساسیت بیشتری به خرج دهند.

\n\n

امام جمعه جم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، ادامه داد: باید از زندگی پیامبر اسلام الگو برداری و در زندگی خود استفاده کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر