دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: مسوولان ادارات و نهادهای این شهرستان موظفند بیلان کار از فعالیت و برنامه های انجام گرفته را در حوزه های کاری خود به مردم ارایه دهند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه های نمازجمعه این هفته افزود: مردم بارها ازطریق تلفن و مراجعه حضوری از مسوولان گله مند شده اند و توقع داریم که لااقل سالی یک بار خدمات انجام گرفته را در ادارات خود به اطلاع جامعه برسانند اما این کار انجام نمی شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۲
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: مسوولان ادارات و نهادهای این شهرستان موظفند بیلان کار از فعالیت و برنامه های انجام گرفته را در حوزه های کاری خود به مردم ارایه دهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه های نمازجمعه این هفته افزود: مردم بارها ازطریق تلفن و مراجعه حضوری از مسوولان گله مند شده اند و توقع داریم که لااقل سالی یک بار خدمات انجام گرفته را در ادارات خود به اطلاع جامعه برسانند اما این کار انجام نمی شود.

\n\n

وی اظهارکرد: این درحالی است که بارها امام راحل و رهبر معظم انقلاب فرمودند که مسوولان خادم و خدمتگزار مردمند و وظیفه دارند در این خصوص ادای تکلیف کنند.

\n\n

امام جمعه موقت گناوه گفت: این شهر هنوز شهردارش انتخاب نشده و مساله ساز شده و باید شورای شهر هرچه زودتر دراین زمینه اقدام کند.

\n\n

وی با بیان اینکه مگر در شهر آدم قحطی است که شورا نمی تواند یک شهردار انتخاب کند، افزود: هدف تشکیل شورای اسلامی در شهر کمک به شهرداری و مردم است و توقع داریم در کنار انتخاب هرچه زودتر شهردار، به مردم بیلان کار ارایه دهد.

\n\n

امام جمعه موقت گناوه مشخص شدن وضعیت سرمایه های مردم در تعاونی مرزنشینان این بندر را خواستار شد و گفت: باید تکلیف سرمایه ای که این تعاونی دردست دارد برای اعضای آن معلوم شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی از فرماندار این شهرستان خواست تا نظارت بیشتری بر دستگاه های اجرایی داشته باشد.

\n\n

امام جمعه موقت گناوه همچنین به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و از تیم مذاکره کننده کشور خواست دغدغه های رهبری و مردم را مدنظر داشته و مواظب شیطنت و دسیسه های آمریکا در این دور از مذاکرات باشند.

\n\n

وی گفت: برخلاف ادعای آمریکائیها ، آنان خود تولیدکننده تروریست در جهان بوده و در کشورها پایگاههای نظامی دایر و در امور کشورهای منطقه دخالت می کند و کشور ایران هیچ دخالتی در امور کشورهای منطقه نکرده و تنها از سر دلسوزی و برحسب وظبفه شرعی و خیرخواهانه از مظلومان ازجمله مردم یمن حمایت می کند.

\n\n

امام جمعه موقت گناوه از سکوت مرگبار سازمان ملل و شورای امنیت در قبال کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن بدست رژیم آل سعود انتقاد کرد و گفت: سازمان ملل در هیچ برهه ای قدمی به نفع مظلومان برنداشته و همیشه طرفدار ظالم بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر