يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان از راه‌اندازی کارگاه ساخت ضریح حضرت قاسم (ع) در این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) بدون تردید سرچشمه همه خیرات و برکات است و خداوند در قرآن بر مردم منت گذاشته که کسی از جنس خودشان را به پیامبری مبعوث کرده و باید با الگوبرداری از سیره و روش پیامبر اکرم (ص) برای سعادت دنیا و آخرت اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۹
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۶

فکرشهر: امام جمعه برازجان از راه‌اندازی کارگاه ساخت ضریح حضرت قاسم (ع) در این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) بدون تردید سرچشمه همه خیرات و برکات است و خداوند در قرآن بر مردم منت گذاشته که کسی از جنس خودشان را به پیامبری مبعوث کرده و باید با الگوبرداری از سیره و روش پیامبر اکرم (ص) برای سعادت دنیا و آخرت اهتمام ورزیم.

\n\n

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان افزود: شعبان ماه خدا و ماه مغفرت است و هر کس در این ماه روزه بگیرد مورد شفاعت پیامبر اکرم (ص) قرار می‌گیرد.

\n\n

امام جمعه برازجان به 25 اردیبهشت روز خانواده اشاره کرد و یادآور شد: مقدس‌ترین کانون نزد خداوند خانواده است و اگر خانواده سالم بماند جامعه نیز سالم خواهد ماند.

\n\n

مصلح خاطرنشان کرد: ایجاد صفا و صمیمیت بین زن و مرد، ادب و احترام، همکاری و مساعدت زوجین، حاکم شدن اخلاق و معنویت، صداقت، نظم و انضباط، نشاط، آراستگی، اعتدال، میانه‌روی، صبر، استقامت و ساده‌زیستی می‌تواند در استحکام خانواده بسیار موثر باشد.

\n\n

وی به 26 اردیبهشت سالروز تاسیس رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روز به نام یوم‌النکبه نامگذاری شده و موجودیت این رژیم بر پایه غصب و جعل و وحشی‌گری بوده است.

\n\n

امام جمعه برازجان به اجلاس کمپ دیوید اشاره کرد و گفت: برای مقابله با نفوذ و قدرت روزافزون ایران تلاش می‌کنند و این اجلاس در همین راستا برگزار شده است.

\n\n

مصلح با اشاره به حملات ددمنشانه عربستان به یمن افزود: عربستان در این حملات ددمنشانه هیچ نتیجه‌ای نگرفت و در باتلاق فرو رفته است.

\n\n

وی تاکید کرد: بدون تردید دشمنان و استکبار جهانی با جنگ و خونریزی نمی‌توانند از نفوذ و اقتدار ایران بکاهند.

\n\n

امام جمعه برازجان از راه‌اندازی کارگاه ضریح حضرت قاسم (ع) در برازجان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری ستاد عتبات عالیات، به زودی کارگاه ساخت ضریح حضرت قاسم (ع) در برازجان راه‌اندازی می‌شود و اطمینان داریم که با مشارکت مردم شاهد تکمیل این ضریح خواهیم بود.

\n\n

مصلح در ادامه با تمجید از جوان دشتستانی به دلیل اهدای رایگان کلیه به یک برادر ایمانی گفت: اسماعیل تفته با اهدای کلیه، جان برادر ایمانی خود را نجات داد و علیرغم اینکه خود به کلیه نیاز داشت، این عضو مهم خود را اهدا کرد و این عمل مصداق ایثار و فداکاری بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر