يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۰۳۵
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تنها راهکار مهم و موثر گذر موفق از این فصل، در وضعیت خشکسالی،کاهش آب پشت سدها، کمبود تولید برق‌ و گرما صرفه‌جویی موثر است.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آغاز رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق با نام حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، بیان کرد: تداوم خشکسالی سبب کمبود آب شده و در این شرایط مصرف بی‌رویه مشکلاتی را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور برای مدیریت مصرف آب و برق در همه مراکز نظامی و پادگان‌های استان بوشهر اجرا شده است.

استاندار بوشهر اذعان کرد: در سال‌های گذشته در تولید انرژی برق در ایجاد نیروگاه برق آبی و حرارتی اقدام موثر صورت نگرفته که اکنون کشور در تأمین برق با مشکلاتی مواجه است.

وی گفت: در سطح ملی برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است که بتواند کمبود برق را برطرف و در تأمین آب هم برنامه‌ریزی کند و در سطح استان بوشهر نیز باید برای صرفه جویی اقدام شود.

محمدی‌زاده افزود: بوشهر استانی نظامی است و پادگان های بزرگی در این استان مستقر است که بخشی از ظرفیت تولیدی برق و آب در این پایگاه‌ها مصرف می‌شود.

استاندار بوشهر افزود: این رزمایش نقش مهمی در کمک و مدیریت مصرف آب و برق در پایگاه‌های نظامی و مراکز انتظامی استان بوشهر ایفا می‌کند.

رزمایش مشترک طرح صرفه‌جویی مصرف آب و برق همزمان در سراسر کشور آغاز شد و تا شهریور ماه ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر