شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: یک‌هزار خیر از سراسر جهان در امر مدرسه‌سازی در ایران همکاری دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدرضا حافظی در نشست معاونین توسعه پشتیبانی و روسای مجمع خیرین مدرسه ساز قطب ۳ کشور در بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی می‌تواند نقش بسیار مهمی در بهبود فرآیند آموزشی داشته باشد و باید به این موضوع بیشتر توجه شود.\n\nوی به نقش بسیار مهم خیرین در توسعه زیرساخت‌های اموزشی اشاره کرد و ادامه داد: در سطح کشور شاهد مشارکت بسیار خوبی از سوی خیرین هستیم و در استان بوشهر نیز خیرین مدرسه‌ساز همواره همکاری و مشارکت بالایی داشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۵
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: یک‌هزار خیر از سراسر جهان در امر مدرسه‌سازی در ایران همکاری دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدرضا حافظی در نشست معاونین توسعه پشتیبانی و روسای مجمع خیرین مدرسه ساز قطب ۳ کشور در بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی می‌تواند نقش بسیار مهمی در بهبود فرآیند آموزشی داشته باشد و باید به این موضوع بیشتر توجه شود.

\n\n

وی به نقش بسیار مهم خیرین در توسعه زیرساخت‌های اموزشی اشاره کرد و ادامه داد: در سطح کشور شاهد مشارکت بسیار خوبی از سوی خیرین هستیم و در استان بوشهر نیز خیرین مدرسه‌ساز همواره همکاری و مشارکت بالایی داشته‌اند.

\n\n

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه در سطح کشور ۶۰۰ هزار خیرمدرسه ساز در امر توسعه زیرساخت‌های آموزشی مشارکت و همکاری دارند، افزود: در سطح جهان نیز یک‌هزار خیر در این امر خیر مشارکت دارند.

\n\n

وی از آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه پایدار برای هر کشور نام برد و اضافه کرد: هر چند در ابتدای فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز، تعداد خیرین بسیار کم بود افراد کمی مشارکت داشتند ولی هم‌اکنون شاهد مشارکت گسترده‌ای در این امر هستیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، حافظی تصریح کرد: مشارکت در ساخت مدرسه یک اقدام بسیار مهم در راستای سازندگی کشور است و امیدواریم شاهد همکاری و مشارکت عمومی در این امر بسیار مهم باشیم.

\n\n

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه توسعه‌یافتگی نیازمند رشد دانش و فرهنگ است، خاطرنشان ساخت: در ایران استعدادها و ظرفیت‌های بالایی در بخش علمی وجود دارد و باید برای شکوفایی این استعدادها، زمینه مناسب فراهم شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر