دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم گفت: وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان جم مطلوب نیست.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالله نادری اظهار کرد: شهرستان جم دارای استعدادهای درخشانی در عرصه علم، ادب و هنر است و بدون تردید توجه به این استعدادها و پرورش آنها موجبات موفقیت و سربلندی مردم این شهرستان می‌شود.\n\nوی افزود: آموزش و پرورش نقش تاثیرگذاری در رشد، توسعه و پیشرفت جامعه دارد و تقویت این نهاد و افزایش امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی گامی در راستای موفقیت و سربلندی است.
کد خبر: ۱۱۶۱۹
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: فرماندار جم گفت: وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان جم مطلوب نیست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری اظهار کرد: شهرستان جم دارای استعدادهای درخشانی در عرصه علم، ادب و هنر است و بدون تردید توجه به این استعدادها و پرورش آنها موجبات موفقیت و سربلندی مردم این شهرستان می‌شود.

\n\n

وی افزود: آموزش و پرورش نقش تاثیرگذاری در رشد، توسعه و پیشرفت جامعه دارد و تقویت این نهاد و افزایش امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی گامی در راستای موفقیت و سربلندی است.

\n\n

فرماندار جم خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی وضعیت فضاهای آموزشی این شهرستان مطلوب نیست و تعداد زیادی از مدارس جم تخریبی هستند که باید فکری اساسی برای این وضعیت بکنیم.

\n\n

نادری تصریح کرد: ایجاد فضاهای جدید آموزشی و همچنین تجهیز مدارس به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد توجه و تاکید قرار دارد لذا امیدواریم با تلاش مضاعف به اهداف و برنامه‌های مورد نظر در این مسیر برسیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضاهای جدید آموزشی در جم یادآور شد: برای ایجاد فضاهای جدید، علاوه بر دولت انتظار داریم خیران و نیکوکاران نیز در این مسئله ورود پیدا کنند؛ این مهم به تنهایی از عهده اعتبارات دولتی بر نمی‌آید.

\n\n

فرماندار جم تصریح کرد: شهرستان جم دارای خیران ارزشمندی است که در سال 93 با کمک آنها تعدادی فضای جدید آموزشی کلنگ‌زنی شد.

\n\n

وی گفت: فرهنگ‌سازی در بحث مدرسه‌سازی امری مهم است و امیدوار هستیم با کمک و همکاری مردم و مسئولان و ایجاد فضای همدلی و همزبانی به نتایج مورد نظر برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر