دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: صبح امروز مردی با سلاح کلت کمری 2 خانم از بستگان خود در محله تنگک شهر بوشهر را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رساند...
کد خبر: ۱۱۶۳۱
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: صبح امروز مردی با سلاح کلت کمری 2 خانم از بستگان خود در محله تنگک شهر بوشهر را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رساند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این قتل که ساعت 9 صبح امروز، دوشنبه، 28 اردیبهشت ماه رخ داد، مردی که یک کلت کمری حمل می کرد، به منزل دو تن از خانم هایی که با وی نسبت خانوادگی داشتند، رفت و آن ها را که در دو طبقه ی یک ساختمان ساکن بودند، به قتل رسانید.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهرپیرامون این حادثه گفت:  ساعت 9:20 دقیقه امروز با تماس شهروندان، پلیس در محل حاضر و پس از بررسی اولیه، مشخص شد دو خانم در واحدهای جداگانه یک مجتمع مسکونی در محله تنگک شهر بوشهر به قتل رسیده اند.

\n\n

سردار حیدر عباس زاده افزود: با حضور کارشناسان پلیس آگاهی و بررسی صحنه جرم، قاتل شناسایی و کمتر از 7 ساعت از وقوع حادثه قبل از خروج از شهر بوشهر دستگیر شد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان به خلیج فارس گفت: متهم در اعترافات اولیه اش انگیزه خود از قتل این دو زن را اختلافات خانوادگی عنوان  کرده، ضمن اینکه سلاح بکار رفته در این قتل از وی کشف شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر