جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: گروه موسیقی عشاق این استان در بخش بی کلام سازهای ملل درفستیوال موسیقی رنسانس ارمنستان مقام اول را بدست آورد.\n\nبه گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: دراین فستیوال بین المللی که گروهای موسیقی از سراسر دنیا در آن شرکت داشتند گروه عشاق با اجرای قطعه فریاد کار انوشیروان روحانی به مدت 13 دقیقه توانستند به این مقام دست پیدا کنند. \n\nوی اظهار کرد: در این اجرا پیام صمیمی با ساز پیانو و حسین لاله رخ با ساز دف حضور داشتند. 
کد خبر: ۱۱۶۳۲
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: گروه موسیقی عشاق این استان در بخش بی کلام سازهای ملل درفستیوال موسیقی رنسانس ارمنستان مقام اول را بدست آورد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: دراین فستیوال بین المللی که گروهای موسیقی از سراسر دنیا در آن شرکت داشتند گروه عشاق با اجرای قطعه فریاد کار انوشیروان روحانی به مدت 13 دقیقه توانستند به این مقام دست پیدا کنند. 

\n\n

وی اظهار کرد: در این اجرا پیام صمیمی با ساز پیانو و حسین لاله رخ با ساز دف حضور داشتند. 

\n\n

مظفری ادامه داد: دیپلم رتبه برتر این فستیوال به عنوان یک بورسیه برای ادامه تحصیل شرکت کنندگان دردانشگاه های بین المللی موسیقی دنیا محسوب خواهد شد. 

\n\n

وی بیان کرد: گروه عشاق از مرکز موسیقی سرایش بوشهر در این جشنواره حضور پیدا کرده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر