شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: دانشنامه استان بوشهر در قالب ۱۱۰ جلد طراحی شده است که تاکنون ۵۳ جلد آن چاپ شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسین سیدزاده اظهار داشت: حوزه هنری بوشهر یکی از حوزه‌های فعال در عرصه فرهنگی و هنری در سطح کشور است و هر ساله طرح‌های بسیار خوبی در قالب‌های متنوع توسط حوزه هنری اجرا می‌شود.\n\nوی با بیان اینکه حوزه هنری بوشهر در زمینه فیلم از استان‌های فعال کشور است، ادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و ادبی را در سطح شهر بوشهر و برخی برنامه‌ها را در سطح استان برگزار می‌کنیم که توانسته نظر اهالی فرهنگ و هنر را جلب کند.
کد خبر: ۱۱۶۳۷
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: دانشنامه استان بوشهر در قالب ۱۱۰ جلد طراحی شده است که تاکنون ۵۳ جلد آن چاپ شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حسین سیدزاده اظهار داشت: حوزه هنری بوشهر یکی از حوزه‌های فعال در عرصه فرهنگی و هنری در سطح کشور است و هر ساله طرح‌های بسیار خوبی در قالب‌های متنوع توسط حوزه هنری اجرا می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه حوزه هنری بوشهر در زمینه فیلم از استان‌های فعال کشور است، ادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و ادبی را در سطح شهر بوشهر و برخی برنامه‌ها را در سطح استان برگزار می‌کنیم که توانسته نظر اهالی فرهنگ و هنر را جلب کند.

\n\n

رئیس حوزه هنری بوشهر به کسب عناوین مختلف توسط فعالان حوزه هنری بوشهر اشاره کرد و افزود: استان بوشهر به عنوان یکی از پرچمداران تئاتر آئینی در سطح کشور شناخته می‌شود و موسیقی آئینی استان بوشهر نیز دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است.

\n\n

وی به فعالیت گسترده گالری حوزه هنری بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: سالانه بین ۴۰ تا ۴۵ نمایشگاه مختلف در این گالری برگزار می‌شود و تقریبا در همه ایام سال هنرمندان در این گالری به ارائه آثار خود می‌پردازند.

\n\n

به نوشته ی مهر، سیدزاده به تلاش‌های صورت گرفته برای چاپ دانشنامه استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: این دانشنامه در قالب ۱۱۰ جلد طراحی شده است که تاکنون ۵۳ جلد آن چاپ شده و هفت جلد نیز زیر چاپ داریم و امیدواریم با حمایت مسئولان تا پایان امسال تعداد دانشنامه چاپ شده به ۶۵ جلد برسد.

\n\n

وی گفت: برخی از آثار چاپ شده در قالب دانشنامه استان بوشهر منحصر به فرد است و ما از مسئولان حمایت چندانی نمی‌خواهیم و فقط انتظار داریم که این آثار را خریداری کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر