دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ظهر امروز،
به گزارش فکرشهر، شورای شهر گناوه در نشست امروز خود، سه شنبه 29 اردیبهشت ماه 1394، با 9 رای، احمد طاهری را به عنوان شهردار این شهر جدید این شهر انتخاب کرد...
کد خبر: ۱۱۶۴۸
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: پس از چندین ماه انتظار و رد گزینه های مختلف، شهردار گناوه با کسب حداکثر آرای اعضای شورای شهر انتخاب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شورای شهر گناوه در نشست امروز خود، سه شنبه 29 اردیبهشت ماه 1394، با 9 رای، احمد طاهری را به عنوان شهردار این شهر جدید این شهر انتخاب کرد.

\n\n

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه نیز با تایید این خبر به رسانه ها گفت: اعضای شورای شهر پس از بررسی های همه جانبه دربین گزینه های مطرح شده، طاهری را با 9 رای برای سکانداری شهرداری گناوه برگزیدند.

\n\n

\n\n

زهرا عرب زداه تاکید کرد: صورتجلسه و مصوبه انتخاب شهردار جدید برای انجام سیر اداری به فرمانداری شهرستان ارسال می شود و امیدواریم مراحل صدور حکم دکتر طاهری توسط استانداری در اسرع وقت انجام شود.

\n\n

احمد طاهری متولد سال 1346 بندر گناوه و دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت بازرگانی( گرایش استراتژیک) و سابقه 10 سال مدیریت در دانشگاه پیام نور گناوه می باشد.

\n\n

وی، عضو هیات علمی دانشگاه و رزمنده دفاع مقدس است که در دوره استانداری حسنوند از گزینه های تصدی دانشگاه پیام نور استان محسوب می شد. و در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری، مسوولیت ستاد دکتر روحانی را در شهرستان گناوه برعهده داشت.

\n\n

شورای اسلامی شهر گناوه از بهمن گذشته درپی استیضاح شهردار سابق، پس از کش و قوس های فراوان ازبین گزینه های مطرح، قبل از مهلت قانونی ابراهیم احمدی از افراد بومی منطقه را برای شهردار گناوه برگزید که پس از پایان این جلسه چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه که به گزینه دیگر رای داده بودند، حاضر به امضای صورت جلسه نشدند و شکوائیه ای در هفت بند به فرمانداری ارایه دادند.

\n\n

کارگروه کمیته انطباق در فرمانداری نیز با دریافت این شکوائیه تشکیل جلسه و مصوبه شورای اسلامی این شهر را در زمینه انتخاب شهردار مغایر با موازین قانونی تشخیص داد و شورا با پذیرفته شدن نظر این کمیته انتخاب شهردار جدید را مجدد در دستور کار قرار داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر