دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۶۱۳
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: استانداربوشهر قیمت میوه و تره‌بار در بوشهر را بالا دانست و گفت: به منظور تعادل در معیشت و اقتصاد خانواده ایجاد روز بازارها در شهرستانها و بخش‌های مختلف استان ضروری است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در نشست شورای اداری استان بوشهر برخورد با اخلال گران اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: به منظور کمک به وضعیت معیشتی مردم، نظارت بر بازار و برخورد با سوداگران کالا‌های مورد نیاز ضروری است.

وی با تاکید بر ادامه روند صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت: ضمن اینکه با انشعابات غیرمجاز برخورد قاطعانه صورت گرفته، جریمه‌های سنگین لحاظ شود.

محمدی‌زاده انعکاس فعالیت ادارات را مورد اشاره قرار داد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بیان عملکرد خود با استفاده از ظرفیت روابط عمومی دستگاه‌ها اقدام کرده و روابط عمومی‌ها در این زمینه با جدیت وارد عمل شوند.

وی افزود: روند انتصاب معاونان و روسای ادارات شهرستانی با سرعت بیشتری انجام شود.

استاندار بوشهر باتاکید بر تسریع در روند واگذاری زمین در شهر‌های کوچک به مردم با اولویت جامعه ایثارگری گفت: لازم است عملیات اجرایی طرح آبرسانی به دشت شبانکاره آغاز و در اجرای زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان تسریع شود.

محمدی‌زاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو هزار و ۵۰۰ واحد جدید مسکونی در هفته آینده در استان اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های صادراتی بندر دیر و لایروبی خور بندر ریگ از جمله برنامه‌هایی است که مدیران مربوطه باید در تیر نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر