شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر از ایجاد دهکده اداری در استان خبر داد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی در یک مکان معین تجمیع می‌شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور اظهار داشت: استان بوشهر در بخش شیلات دارای ظرفیت‌های بالایی است و هم اکنون بخش عمده میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۷
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر از ایجاد دهکده اداری در استان خبر داد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی در یک مکان معین تجمیع می‌شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور اظهار داشت: استان بوشهر در بخش شیلات دارای ظرفیت‌های بالایی است و هم اکنون بخش عمده میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر تولید می‌شود.

\n\n

وی به توسعه زیرساخت‌های صنایع شیلات در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی و اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش سایت‌های پرورش میگو در استان بوشهر صورت گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش باشیم.

\n\n

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان قابلیت بسیار بالایی در عرصه شیلات دارد، تاکید کرد: راه‌اندازی مرکز تحقیقات میگوی عاری از بیماری در بوشهر گامی مهم در توسعه صنعت پرورش میگو در استان است.

\n\n

وی بهبود سرمایه‌گذاری در بخش پرورش میگو را به عنوان یکی از مزایای راه‌اندازی مرکز تحقیقات میگوی عاری از بیماری عنوان کرد و افزود: در این مرکز تحقیقات بسیار خوبی انجام می‌شود که نتایج آن در بهبود فرآیند تولید میگو تاثیرگذار است.

\n\n

به نوشته ی مهر، سالاری همچنین به ایجاد و راه‌اندازی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: دهکده گردشگری و دانایی راه‌اندازی می‌شود و موسسه تحقیقات شیلات نیز می‌تواند در این دهکده مستقر شود.

\n\n

وی در ادامه از ایجاد دهکده اداری استان بوشهر به منظور دسترسی بهتر و راحت‌تر مردم به ادارات خبر داد و افزود: ادارات و دستگاه‌های مختلف استان بوشهر در قالب این طرح در یک نقطه متمرکز می‌شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر