يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان خبر داد:
کد خبر: ۱۱۶۶۹۷
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: شهردار برازجان گفت: طی ماه های گذشته و با توجه به نیاز مبرم شهر به توسعه‌ی زیرساخت های حوزه‌ی ترافیک، تلاش ویژه جهت آسفالت معابر در دستور کار شهرداری برازجان قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، مرتضی قدوسی اظهار داشت: شهرداری برازجان با توجه به ظرفیت های قانونی و در راستای رسالت سازمانی خود در راستای افزایش سرانه آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان های سطح شهر با واگذاری طرح های توسعه‌ای موضوعی برنامه‌ی عمرانی شهرداری در سال جاری نسبت به واگذاری اجرای پروژه‌ها به پیمانکاران صاحب صلاحیت اقدام و با گسترش چتر نظارتی خود زمینه‌ را برای افزایش سرعت و دقت در اجرای پروژه‌ها فراهم کند.

وی ادامه داد:در همین راستا فرایند تشریفات قانونی فاز اول واگذاری زیرسازی و آسفالت شماری از کوچه‌های شهر برازجان انجام شد.

قدوسی افزود: این پروژه که شامل زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها به مساحت ۱۷۶۰۰ مترمربع و اجرای آب رو وسط کوچه‌ها به طول مجموعا ۲۰۰۰ متر است با برآورد اولیه مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به مناقصه رفت و با برگزاری آئین بازگشایی پاکت‌های قیمت‌های پیشنهادی و انتخاب مناسب‌ترین پیشنهاد، مراحل واگذاری پروژه به پیمانکار واجد شرایط انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر