دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۹۶۵
سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روحانیون همواره پناهگاه و در کنار مردم بوده و منزل عالمان دینی همواره محل استقرار مردم بوده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در دیدار با روحانیون و  آیت الله امامی حجتی از روحانیون برجسته شهرستان دشتی افزود: شهرستان دشتی مهد پرورش عالمان بزرگ دینی در طول تاریخ بوده است و نقش بسیار مهمی در تربیت و پرورش عالمان و  فرهیختگان دینی در سطح استان بوشهر و کشور داشته است.

وی اظهارداشت: روحانیون دشتی همواره  مردم دار و در کنار مردم و در محل و زادگاه خود به مشکلات و خواسته های مردم رسیدگی کرده اند.

 امام جمعه بوشهر با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله  محمد امامی حجتی از روحانیون بنام و مبارز دشتی در ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: آیت الله حجتی یکی از روحانیون مردم دار، با بصیرت و انقلابی و در صف اول مبارزه با استکبار و استبداد است.

صفایی بوشهری بیان کرد: مردم این شهرستان به رهبری عالمان دینی در کنار رئیس‌علی دلواری نقش تاریخی خود را به خوبی ایفا کردند و شهدای گرانقدری در راه دفاع از کشور و دین تقدیم این آب و خاک کردند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: امروز  بسیاری از علمای نجف از روحانیت استان بوشهر  و دشتی به خوش نامی یاد می‌کنند و یکی از ویژگی روحانیون این استان  در کنارمردم بودن  است و آنها  هیچ گاه وطن خود را فراموش نکردند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: استان بوشهر گنج روحانیت است و تلاش داریم برای معرفی و تبیین نقش آنان آثار و اسناد روحانیون استان جمع آوری  و منتشر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر