سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول بخش تالاسمی بیمارستان دیلم استان گفت: هم اکنون 24 نفر بیمار تالاسمی ازنوع ماژور در این شهرستان وجود دارد و ازسوی این بخش به آنان خدمت رسانی می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دیلم، غلامرضا گله گیرزاده دربرپایی اردوی بیماران تالاسمی این شهرستان در بوستان جنگلی زیدون افزود: آزمایش های شش ماهه، سالانه و سه ماهه بررسی وضعیت طحال و مقدار فریتین خون(آهن خون)، عمل اکو از سوی فوق تخصص قلب درمرکز استان هرشش ماه یک بار از خدمات درمانی بیمارستان دیلم به بیماران تالاسمی این شهرستان است.
کد خبر: ۱۱۷۰۱
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

فکرشهر: مسوول بخش تالاسمی بیمارستان دیلم استان گفت: هم اکنون 24 نفر بیمار تالاسمی ازنوع ماژور در این شهرستان وجود دارد و ازسوی این بخش به آنان خدمت رسانی می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دیلم، غلامرضا گله گیرزاده دربرپایی اردوی بیماران تالاسمی این شهرستان در بوستان جنگلی زیدون افزود: آزمایش های شش ماهه، سالانه و سه ماهه بررسی وضعیت طحال و مقدار فریتین خون(آهن خون)، عمل اکو از سوی فوق تخصص قلب درمرکز استان هرشش ماه یک بار از خدمات درمانی بیمارستان دیلم به بیماران تالاسمی این شهرستان است.

\n\n

وی گفت: عمل خون گیری به این بیماران نیز ازسوی این بخش براساس روزهای تعیین شده انجام می شود.

\n\n

مسوول بخش تالاسمی بیمارستان دیلم بیان کرد: برپایی اردوی گردشی و تفریحی به بوستان جنگلی منطقه زیدون خوزستان به درخواست خود بیماران تالاسمی است که درتقویت روحیه و شادابی و تشویق و ترغیب این بیماران برای ادامه مراحل درمان اثر بسزایی دارد.

\n\n

وی یادآورشد: بخش تالاسمی بیمارستان دیلم در شهریور 77 به مناسبت هفته گرامیداشت دولت به منظور سرویس دهی و ارایه خدمات درمانی و پیراپزشکی و ساماندهی وضعیت کلی بیماران تالاسمی افتتاح شده و منشا خدمات درمانی و غیردرمانی بسیاری به بیماران شهرستان و حتی از شهرهای همجوار بوده است.

\n\n

شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفرجمعیت در فاصله 210 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر