دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۷۸
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: پویشی «عید تا عید» همزمان با شروع عید قربان تا عید غدیر با هدف جلب و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش فکرشهر، حسین اسدی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سنت حسنه اهدا نذورات، به عنوان اصلی فراموش نشدنی برای خیرین و حامیان بهزیستی در دهه ولایت است که هر ساله به زیبایی هر چه بهتر برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر عنوان داشت: در دهه ولایت امسال، پویشی تحت عنوان «عید تا عید» همزمان با شروع عید قربان تا عید غدیر با هدف جلب و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقا سطح کیفی تأمین نیازهای جامعه هدف نیازمند بهزیستی استان با استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی خیرین، مؤسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت برگزار می‌شود.

وی افزود: «پویش عید تا عید» از نوزدهم تیرماه لغایت بیست و هفتم همین ماه فعال شده است تا مردم خیر و خداجوی استان به ویژه حاجیان مشرف در سرزمین وحی و خانواده‌های گرامشان، بتوانند نذورات و قربانی‌های خود را با کمک بهزیستی و دیگر مؤسسات خیریه تحت نظارت به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت‌های خوب خیرین و همراهی همیشگی این بزرگواران در اجرای بهینه پویش‌های قبلی، خواهان مشارکت شایسته و ارزشمند خود در این پویش شدند و اضافه کرد: از اول سال جاری تاکنون سه پویش با عناوین مختلف و در مناسبت‌های خاص از جمله، پویش سین هشتم سخاوت ویژه فرزندان بهزیستی در ایام عید سال و پویش ضیافت مهربانی ویژه ماه مبارک رمضان و اکنون پویش عید تا عید خاص ایام دهه ولایت و امامت برگزار شده است که ماحصل بسیار ارزشمندی برای گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی به همراه داشته است.

وی گفت: خیرین همیشه همراه می‌توانند وجوه نقد نذورات خود را از طریق پرداخت الکترونیکی برای تأمین کمک‌های معیشتی نیازمندان واریز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر