جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر گفت: با تصمیم امام‌جمعه بوشهر، قرار است دومین کشتی محموله کمک‌رسانی از استان بوشهر به یمن اعزام شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام مرتضی فلاحتی ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد مردمی کمک‌رسانی به یمن در استان بوشهر اظهار داشت: هر آنچه در توان است، باید انجام دهیم. سیاست‌هایی که استکبار در رابطه با بحث خاورمیانه در پیش‌گرفته است، سیاست زمین سوخته است که ما در عراق، سوریه و اکنون در یمن شاهد بوده و هستیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۹
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴

فکرشهر: مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر گفت: با تصمیم امام‌جمعه بوشهر، قرار است دومین کشتی محموله کمک‌رسانی از استان بوشهر به یمن اعزام شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام مرتضی فلاحتی ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد مردمی کمک‌رسانی به یمن در استان بوشهر اظهار داشت: هر آنچه در توان است، باید انجام دهیم. سیاست‌هایی که استکبار در رابطه با بحث خاورمیانه در پیش‌گرفته است، سیاست زمین سوخته است که ما در عراق، سوریه و اکنون در یمن شاهد بوده و هستیم.

\n\n

فلاحتی بیان کرد: سیاست زمین سوخته یعنی اینکه آن کشور را کاملاً به یک کشور سوخته تبدیل کنند که اگر آن کشور در اختیار سیاست‌های استکباری درآمد که عالی است برای آنها و اگر چنین نشد، تمام زیرساخت‌های آن را نابود کنند که حداقل به لحاظ توان اقتصادی، تا سال‌های سال نتوانند در مقابل این استکبار عرض‌ اندامی داشته باشند.

\n\n

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر اظهار داشت: آل سعود یا بهتر است بگوییم آل‌یهود، با جنایت‌هایی که در یمن انجام داده‌، روی صهیونیسم‌ها را هم کم کرده‌ است.

\n\n

فلاحتی بیان کرد: شاید تا زمان ملک عبدالله، عربستان سعی می‌کرد آن سیاست و دیپلماسی خود را به‌ ظاهر حفظ کند و بگوید که ما انسان‌های متمدن، متشخص و صلح‌طلب هستیم؛ هرچند دستشان به خون مردم بی‌گناه و مظلوم سوریه، لبنان و عراق آلوده بود، اما سعی می‌کردند ظاهر را حفظ کنند.

\n\n

وی ادامه داد: اما با این تغییر و تحولاتی که در عربستان اتفاق افتاد و آن افراد خامی که روی کار آمدند، دیگر آن نقاب متمدن و دیپلماسی را هم کنار گذاشتند و خوی وحشیگری را به‌جا آوردند و به منصه ظهور رساندند.

\n\n

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز قتل‌عام و فجایع انسانی در یمن در حال وقوع است و مردم این کشور از هر طرف در محاصره هستند و به فرموده مقام معظم رهبری، قطعاً همان‌طور که متجاوزان در سوریه نتوانستند کاری انجام دهند، در یمن هم موفق نخواهند شد.

\n\n

به نوشته ی فارس، فلاحتی تصریح کرد: کشتی ما در حال رسیدن به یمن است و همین، امیدی در دل مردم یمن ایجاد کرده است، امروز هیچ راه کمک‌رسانی در یمن وجود ندارد و تاکنون هیچ محموله‌ای به آنان نرسیده است و به سوخت، مواد غذایی، دارویی و ... نیاز شدیدی دارند و مردم این کشور به انتظار کشتی نجات ایرانی ایستاده‌اند.

\n\n

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر گفت: بنا بر تصمیمی که در سطح کلان توسط آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان گرفته‌شد، قرار است دومین کشتی محموله کمک‌رسانی از استان بوشهر اعزام شود و هر آنچه در توان ما است، باید برای این مردم مظلوم انجام دهیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر