شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در راستای برنامه های توسعه ای،محرومیت زدایی ، ارتقای سلامت و امور ورزشی از ظرفیت های بسیج و سپاه این استان استفاده بهینه خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز شنبه به مناسبت ایاد شعبانیه در دیدار با فرماندهان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهمه بخش ها امنیت پایدار کشور را تضمین کرده است. \n\nوی یادآورشد: سپاه پاسداران مایه عزت، افتخار، سربلندی، آسایش و آرامش کشور است و امتحان خود را در عرصه های مختلف پس داده است. 
کد خبر: ۱۱۷۴۳
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در راستای برنامه های توسعه ای،محرومیت زدایی ، ارتقای سلامت و امور ورزشی از ظرفیت های بسیج و سپاه این استان استفاده بهینه خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز شنبه به مناسبت ایاد شعبانیه در دیدار با فرماندهان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهمه بخش ها امنیت پایدار کشور را تضمین کرده است. 

\n\n

وی یادآورشد: سپاه پاسداران مایه عزت، افتخار، سربلندی، آسایش و آرامش کشور است و امتحان خود را در عرصه های مختلف پس داده است. 

\n\n

استاندار بوشهر با بیان اینکه فضای این استان فضای برادری و همدلی است اظهار داشت: سپاه امام صادق (ع) و نیروی دریایی سپاه هر زمان که نیاز بوده در هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت استان اهتمام داشته اند. 

\n\n

سالاری با تبریک انتخاب سپاه استان به عنوان سپاه نمونه کشور اضافه کرد: این مهم نشانه نبوغ و ظرفیت بالای این نیرو است . 

\n\n

\n\n

وی یادآور شد: سپاه در عرصه های مختلف از کارامدی بالایی برخوردار است که از این قابلیت برای تحقق مطالبات مردمی و اجرای برنامه های دولت در این استان بهره می گیریم. 

\n\n

وی یادآورشد: 15 طرح در بخش ورزش، بوستان و سلامت در استان بوشهر در دست اجراست که زمینه مشارکت سپاه و بسیج در اجرای این طرح ها وجود دارد. 

\n\n

استاندار بوشهر اضافه کرد:یکی از برنامه های ارتقا سلامت پیشگیری از بیماری های قلبی، عروقی و دیابت است که امسال برای افراد بالای 30 سال سن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام می شود. 

\n\n

وی یادآورشد:دراجرای این طرح با خون گیری از افراد در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش پرونده برای افراد تشکیل می شود و افزون بر درمان از طریق آموزش به ارتقای سلامتی فرد کمک خواهد شد. 

\n\n

سالاری با اشاره به اینکه در این طرح همه آزمایشگاه های خصوصی نیز مشارکت خواهند کرد گفت: همچنین برای افراد زیر 14 سال نیز طرح ارتقای بهداشت دهان و دندان در استان بوشهر اجرا می شود. 

\n\n

وی افزود:هم اینک 36 واحد دندانپزشکی درمراکز دولتی استان بوشهر وجود دارد که 12 مرکز سلامت دهان و دندان نیز در شهرستان های این استان احداث خواهد شد. 

\n\n

استاندار بوشهر یادآورشد: برای بهره مندی مردم مناطق محروم نیز سه کاروان سیار دندانپزشکی به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد. 

\n\n

سالاری گفت: 200 میلیارد ریال برای اجرای این طرح پیش بینی شده است که از این مبلغ 120 میلیارد ریال توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین و مابقی نیز بودجه استانی است. 

\n\n

وی افزود: این طرح نیز رایگان برای جامعه هدف اجرا خواهد شد. 

\n\n

استاندار بوشهر یادآورشد: با اجرای طرح احداث زمین های چمن در روستاهای با یکهزار نفر جمعیت امسال این طرح در روستاهای زیر یکهزار نفر تا 600 نفر اجرا می شود. 

\n\n

وی گفت: همچنین در زمینه شنا و توسعه ورزش های آبی نیز برای استفاده مفید مردم از ساحل برنامه ریزی شده است. 

\n\n

سالاری افزود: در اجرای این طرح از شیوه های نوین با صرفه جویی بالا در هزینه کرد بهره گیری می شود. 

\n\n

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز با تقدیر از حضور استاندار در جمع پاسداران گفت:نماینده عالی دولت با مجموعه سپاه همکاری و تعامل خوبی به ویژه دربرگزاری اردوهای راهیان نور، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ،برنامه های فرهنگی و قرآنی دارد.

\n\n

سردار فتح الله جمیری افزود: مقابله با تهدیدات سخت دشمنان، فعالیت های فرهنگی و مسایل امنیتی از مهم ترین ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

\n\n

وی یادآورشد: باتوجه به جنگ فرهنگی دشمن نیاز است که در راستای کیفیت بخشیدن به فعالیت های فرهنگی اهتمام ورزیم و از همه مسوولان انتظار همکاری و همراهی داریم.

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر ولایت فقیه مهم ترین ماموریت این نیرو است.

\n\n

سردار جمیری افزود: سپاه در زمینه ورزش های آبی و قهرمانی برنامه های خوبی دارد و در این زمینه آماده همکاری با مجموعه استانداری است.

\n\n

وی گفت: مشارکت در اجرای واکسیناسیون فلج اطفال و موفقیت کشور در اجرای این طرح در سطح دنیا نتیجه بهره گیری از ظرفیت بسیج است .

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: جامعه پزشکی این استان نیز از قابلیت بالایی برخوردار است که این قشر از بسیجیان نیز آمادگی در اجرای برنامه های ارتقای سلامت دارند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر