يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۵۴۶
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان استان بوشهر از صدور ۴۵ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه گذاری ۱۷ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال در سه ماه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی صفوی افزود: اشتغال هزار و ۶۸۸ نفر با صدور جواز تاسیس صنعتی مذکور پیش‌بینی شده که ۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
 
وی ادامه داد: همچنین در بخش پیش‌بینی سرمایه گذاری، ۴۱ درصد نسبت‌به مدت مشابه افزایش نشان می‌دهد.
 
به گفته مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در سه ماهه اول سال‌جاری تعداد ۶ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۹۴ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۴ نفر صادرشده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر سرمایه گذاری ۷۴۵ درصد و اشتغال ۵۲ درصد رشد داشته است.
 
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و توسعه زیر ساخت‌های موجود نظیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی، مناطق ویژه اقتصادی و ... گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، صدور تعداد ۲۴۵ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۵ هزار و ۶۳۵ نفر و همچنین صدور تعداد ۴۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال و اشتغال ۷۳۶ نفر تا پایان سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر