يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۷۹۵
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان کنگان از دستگيري 8 نفرسارق و کشف 20 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حمیدرضا حبیبی، در تشریح اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، که طی هفته گذشته با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت و کنترل سارقان سابقه دار به اجرا در آمد، واحدهای گشتی هدفمندی در سطح محلات جرم خیز شهرستان راه اندازی شد.

وی افزود: دراین راستا، مأموران انتظامی شهرستان با دستگیری 8 سارق سابقه دار، 20 فقره انواع سرقت را شامل: 8 فقره سرقت اماکن خصوصی، 7 فقره سرقت سیم برق، 2فقره سرقت موتورسیکلت ،1فقره سرقت تلفن همراه،یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در این رابطه تمامی افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حبیبی در پايان با اشاره به تداوم این طرح درهفته های آتی از شهروندان خواست به منظور ارتقاء امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص سارقان و فروشندگان مواد مخدر با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر