دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۸۹۴
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: با جنوبی شدن جریانات جوی از فردا، رطوبت و شرجی هوا تا پایان هفته افزایش خواهد یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا تا پایان هفته جهت جریانات بیشتر جنوبی خواهد بود و در این مدت غبار محلی، شرجی هوا، در برخی نقاط مه صبحگاهی و گاهی وزش باد از پدیده‌های غالب در سطح استان است.
 
زهرا راستگو افزود: همچنین روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی ساعت‌ها سرعت وزش باد‌های جنوبی بر روی خلیج فارس افزوده می‌شود و دریا تاحدودی متلاطم خواهد شد.
 
وی ادامه داد: امروز و فردا نیز در برخی مناطق جنوبی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی دور از انتظار نیست.
 
معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر جهت وزش باد را متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، از فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.
 
وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در ساعاتی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۱:۰۲ دقیقه بامداد، جزر اول دریا ۰۶:۰۴، مد دوم ساعت ۱۱:۵۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۱۶ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر