يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۹۳۶
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی طرح تعریض محور آبپخش - پل کلل در شهرستان دشتستان به طول ۲۷۰۰ متر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم اخترشناس افزود: عملیات تعریض محور آبپخش - کُلُل در دو مسیر رفت و برگشت در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور اهالی به ویژه باغداران انجام می‌شود و از بلوار کنونی شهر آبپخش تا پل کلل امتداد می‌یابد.
 
وی با اشاره به اینکه طرح تعریض ورودی آبپخش  و تبدیل آن به بلوار از خواسته‌ها و مطالبات مردمی است، عنوان کرد: عملیات تعریض محور آبپخش - کُلُل در دو سمت و هر سمت ۴ متر (در مجموع ۸ متر) افزایش و عرض کلی محور از ۱۳ به ۲۱ متر خواهد رسید.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی این طرح و توسعه بلوار خروجی آبپخش تا پل کلل در مدت ۶ ماه انجام می‌شود و محور فعلی به بلوار بارفوژه ۲ متر میانی و روشنایی ایمن‌سازی می‌شود.
 
وی گفت: برای بهسازی و تعریض محورآبپخش در مجموع ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) و استانی هزینه می‌شود.
 
به گفته اخترشناس، عملیات بهسازی و تعریض محور آبپخش به کلل شامل زیرسازی، روسازی و آسفالت است و با پایان کار تعریض ایمنی محور افزایش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر