يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۱۱۸
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به کمبود شدیدفضای آموزشی در مدارس و افزایش جمعیت دانش آموزی گفت: برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی نیاز به همکاری سازمان نوسازی برای اتمام پروژه ها است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید ابوالقاسم حسینی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم با ارائه گزارش‌هایی در مورد عملکرد آموزش و پرورش در حوزه آموزشی، پرورشی و پشتیبانی، از همکاری و تعامل مسئولان شهرستان و فرماندار در برنامه‌های آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی در مدارس و افزایش جمعیت دانش آموزی، تصریح کرد: برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان نیاز به همکاری سازمان نوسازی برای اتمام پروژه‌ها است.

وی دغدغه اصلی آموزش و پرورش جم را اتمام و افتتاح و استفاده از ۶ مدرسه نوساز در مهرماه عنوان کرد.

حسینی برنامه ریزی آموزش و پرورش جم با توجه به افتتاح ۶ مدرسه جدید بر اساس جمعیت دانش آموزی و نیروی انسانی بیان کرد و گفت: در صورت عدم افتتاح مدارس جدید با مشکلات زیادی رو به رو خواهیم شد.

وی رکن مهم آموزش و پرورش رفع کمبود فضای آموزشی برشمرد و افزود: این کمبود به ویژه در مناطق پرجمعیت بیشتر احساس می‌شود.

مشکلات آب، آموزش و پرورش و بهداشت

رئیس شورای شهر جم با تشکر از فرماندار جم برای پیگیری و ورود جدی به سه موضوع مهم آب، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان اظهار داشت: بحث اصلی و مهم شهرستان وضعیت کمی آب است.

سید علیرضا سجادی به مسئله نگران کننده وضعیت کیفی آب جم نیز اشاره کرد و گفت: حل مشکل پروژه آب شهرستان مستلزم ورود جدی متولیان امر است.

وی با اشاره به دانشگاه فنی مهندسی جم گفت: برای ورود دانشجویان در سال تحصیلی جدید نیاز به برنامه ریزی است.

سجادی اتمام و افتتاح شش مدرسه نوساز برای رفع بخش مهمی از کمبود فضای آموزشی شهرستان را مهم دانست.

وی با اشاره به بحث بهداشت و درمان، توسعه بیمارستان توحید جم امیدوار کننده دانست و تصریح کرد: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار انتظار داریم، برای تخصیص اعتبارات و بهره برداری از این پروژه پیگیری‌های لازم انجام دهند.

سجادی با بیان اینکه حضور بیمارستان صنعت نفت بار سنگینی از دوش دانشگاه علوم پزشکی برداشته، خاطر نشان کرد: نیاز است با پیگیری‌های لازم شاهد حضور پزشکان و متخصصان در بیمارستان توحید باشیم.

لزوم تکمیل پروژه خط انتقال آب به جم

رئیس شورای شهرستان جم نیز، موضوع آب شهر و روستاهای مرکزی جم را دغدغه اصلی مردم برشمرد و با ابراز گلایه اظهار داشت: ما نتوانستیم با همکاری شرکت‌ها حتی نیمی از آب روستاهای شهرستان با تانکر تأمین کنیم.

سید جلال حق شناس با ابراز تأسف از عملکرد مدیران استانی ادامه داد: می‌شود با تانکرها آب زیادی از سیراف به شهرک‌های مسکونی جم رساند اما نمی‌توان مشکل کمبود آب در شهر و روستاهای بخش مرکزی جم رفع کرد؟

وی در پایان تأکید کرد: از استاندار بوشهر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با پیگیری در سطح کشور کاری بزرگی انجام داده و مشکل تأمین آب شهر جم به رفع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر