دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۲۴۲
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: برای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر نشستی با حضور نماینده مجلس برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، جلسه بررسی مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم با حضور عبدالکریم جمیری نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صمت و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و برخی دیگر از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در این نشست که با ۹ دستور کار مختلف به‌منظور رفع مشکلات توسعه و تکمیل زیرساخت‌های لازم صنعتی تعیین شده بود، گفت: حمایت، پشیبانی و پیگیری‌های مستمر نماینده محترم مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در راستای مرتفع نمودن مشکلات صنایع استان باعث شده تا برخی دستگاه‌های اجرایی مرتبط نسبت‌به اعلام آمادگی بیشتر برای حل مسائل مربوط به توسعه سرمایه‌گذاری صنعتی پیش گام شوند.

مهدی صفوی افزود: تا کنون اقدامات و پیگیری‌های زیادی در راستای تسریع در تخصیص زمین برای طرح توسعه شهرک صنعتی بوشهر ۲ و تکمیل زیرساخت‌های لازم نظیر آب، برق، گاز و تلفن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین پیگیری لازم برای فعال شدن واحد‌های راکد، ساخت و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان در دیلم و ... از سوی اداره کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان صورت گرفته که منجر به یک سری اتفاقات خوب برای ایجاد و توسعه فضای سرمایه‌گذاری صنعتی در استان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر