جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر برازجان از توسعه و تجهیز خانه‌های بازی کودک و نوجوان در این شهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیده خدیجه حسینی ظهر امروز در بازدید از خانه‌های بازی کودکان در برازجان ضمن تقدیر از زحمات مدیران این خانه‌های بازی اظهار کرد: باید با نزدیک شدن به کودکان در حد اعتدال از نظر عاطفی و محدود نکردن آنان زمینه رشد این قشر از جامعه را فراهم کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر برازجان از توسعه و تجهیز خانه‌های بازی کودک و نوجوان در این شهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیده خدیجه حسینی ظهر امروز در بازدید از خانه‌های بازی کودکان در برازجان ضمن تقدیر از زحمات مدیران این خانه‌های بازی اظهار کرد: باید با نزدیک شدن به کودکان در حد اعتدال از نظر عاطفی و محدود نکردن آنان زمینه رشد این قشر از جامعه را فراهم کرد.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان ادامه داد: بازی و تحرک بخش اصلی زندگی کودکان است، اگر به کودکان اجازه داده شود که با محیط و اشیای پیرامون خود بیشتر آشنا شوند، این امر باعث رشد مهارت‌های اجتماعی، شناختی و رشد کیفی آموزش کودکان خواهد شد.

\n\n

وی از توسعه و تجهیز خانه‌های بازی کودک و نوجوان در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این مهم برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

اسماعیل ناخایی مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان نیز گفت: یکی از برنامه‌های مشترک شورا و شهرداری توجه ویژه به موضوعات فرهنگی، آموزشی و تربیتی است و در همین راستا در حد توان خود خانه‌های بازی شهر را حمایت می‌کنیم و از هیچ تلاشی برای نشاط و پویایی آینده‌سازان کشور دریغ نخواهیم کرد.

\n\n

مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی برازجان نیز گفت: اغلب اوقات اگر کمی وقت و حوصله کنیم، متوجه خلاقیت بچه‌ها خواهیم شد و بهترین زمان برای اطلاع از خلاقیت کودکان تماشای آنان هنگام بازی است.

\n\n

محمدتقی گرمسیری سپس نکاتی را به مدیران خانه‌های بازی از قبیل ساماندهی و تشکیل پرونده برای هر یک از کودکان برای سوابق آنان متذکر شد.

\n\n

به نوشته ی فارس، معاون اجتماعی فرهنگی شهردار برازجان نیز گفت: فلسفه وجودی خانه‌های بازی، ارتقای خلاقیت و آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان است.

\n\n

علی اسفندیاری تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این مراکز ایجاد محیطی کودکانه برای ایجاد شادابی برای آنان، پر کردن اوقات فراغت کودکان، آموزش مهارت و سبک زندگی از طریق بازی و اسباب‌بازی، ایجاد بستر مناسب به‌ منظور مشارکت کودکان و یادگیری فعالیت‌های گروهی و بازی‌های دسته‌جمعی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر