يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۳۸۳
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در فصل بهار امسال نرخ بیکاری در استان بوشهر به کمتر از ۹ درصد رسیده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مصدق کشاورزی صبح یکشنبه در نشست بررسی وضعیت اشتغال در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و اقدامات مهمی در دست اجرا است.

وی از تحول در جذب نیروهای بومی استان بوشهر در شرکت‌های مرتبط با وزارت نفت خبر داد و اضافه کرد: امسال تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه به امضا رسیده است که نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در فصل بهار امسال زیر ۹ درصد اعلام شده است.

ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی

وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر برای ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی در استان بوشهر طی سال جاری بیان کرد: تعهد ایجاد اشتغال استان بوشهر در سال جاری ۲۱ هزار فرصت شغلی است.

کشاورزی با اشاره به اینکه سال قبل از ۱۹ هزار و ۲۰۰ شغل ایجاد شده حدود ۱۶ هزار و ۲۰۰ شغل آن در سامانه رصد اشتغال ثبت شد افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان ابلاغ شده است.

وی سقف پرداخت‌ها برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی را ۱۰۰ میلیون تومان برای هر طرح دانست و گفت: تسهیلات از محل تبصره ۱۸ و ۱۶ قانون بودجه برای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی ابلاغ شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر