يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ساخت، مرمت و توسعه مساجد و حسینیه‌های استان بوشهر بر اساس نیاز مناطق در دستور کار قرار می‌گیرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در دیدار فعالان قرآنی استان بوشهر و معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تمسک به فرامین و دستورات قرآنی راهگشای بسیاری از مشکلات است و باید علاوه بر قرائت قرآن، در معانی آن نیز توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۱
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ساخت، مرمت و توسعه مساجد و حسینیه‌های استان بوشهر بر اساس نیاز مناطق در دستور کار قرار می‌گیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در دیدار فعالان قرآنی استان بوشهر و معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تمسک به فرامین و دستورات قرآنی راهگشای بسیاری از مشکلات است و باید علاوه بر قرائت قرآن، در معانی آن نیز توجه داشته باشیم.

\n\n

استاندار بوشهر با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی تأکید کرد و گفت: اکنون برخی از دستگاه‌های اجرایی دارای ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های فرهنگی، هنری و ورزشی هستند که باید از این قابلیت‌ها با برنامه‌ریزی استفاده مطلوب کرد.

\n\n

وی با تأکید بر بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی تصریح کرد: فهم قرآن ما را در درک بهتر مفاهیم دینی و اسلامی کمک می‌کند و باید قرآن و معانی آن را درک کنیم.

\n\n

سالاری با تأکید بر بهره‌وری از ظرفیت‌های مکان‌های ورزشی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی افزود: برخی دستگاه‌ها که این قابلیت‌ها دارند تنها در مدت و ساعت محدودی از آن استفاده می‌کنند در حالی‌که می‌توان با برنامه‌ریزی از این مکان‌ها بهره‌وری بیشتری کرد.

\n\n

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از استان‌های فعال در عرصه قرآن است، گفت: استان بوشهر شخصیت‌های برجسته قرآنی داشته و دارد به همین دلیل جزو استان‌های پیشتاز در فعالیت‌های قرآنی است.

\n\n

سالاری افزود: ترویج فرهنگ قرآنی یک ضرورت است، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی تنها متوجه فعالیت‌های عمرانی نیست بلکه باید در حوزه نرم‌افزارها به‌ویژه ترویج فرهنگ‌ها توجه جدی شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، استاندار بوشهر، تقویت زیرساخت‌های مذهبی قرآنی را یک ضرورت دانست و گفت: استان بوشهر در حوزه سرانه مکان مذهبی فرهنگی جایگاه مطلوبی دارد که این مهم با احتساب اماکن سایر دستگاه‌ها و ادارات محقق می‌شود.

\n\n

وی افزود: در اجرای طرح ساماندهی اماکن مذهبی و دینی، ساخت، مرمت و توسعه مساجد و حسینیه‌ها بر اساس نیاز مناطق در دستور کار قرار می‌گیرد و خیران و دستگاه‌های مختلف که قصد اجرای این طرح‌ها داشته باشند بر اساس نیاز مناطق مختلف و با برنامه‌ریزی اجرا می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر