شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۴۹۶
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مصونیت بخشی در مقابل جنگ نرم فقط با اتکا به فرهنگ و نهضت عاشورا میسر می‌شود که باید همه ضمن توجه به این موضوع آن را بخوبی در جامعه ترویج کنیم.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سرهنگ علی غضنفری در نشست هماهنگی مراسم عزاداری دهه اول محرم بیان کرد: امروز تنها راه برای مقابله با تهاجم‌ دشمن در جبهه سخت و نیمه سخت و جنگ نرم، فرهنگ عاشورا و ترویج این فرهنگ است، چنانکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و امروز به این فرهنگ وابستگی داشته و داریم.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی در برابر تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف کارساز بوده است، ادامه داد: تفکر انقلابی چیزی جز تفکر عاشورایی نیست و انقلاب اسلامی در تداوم فرهنگ کربلا و رسالت انبیا، یک انقلاب عاشورایی بود.

غضنفری اظهار کرد: امروز دنیای اسلام به وجود امام حسین (ع) افتخار می‌کند چرا که ایشان به خاطر زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر، حج را ناتمام گذاشت و به کربلا رفت.

وی یادآور شد: درک نکردن و فراموش کردن غدیر در آن زمان باعث شد تا حادثه عاشورا اتفاق بیفتد و امام حسین (ع) و هفتاد و دو نفر از یارانش در سرزمین کربلا به شهادت برسند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر اعلام کرد: مراسم عزاداری دهه اول محرم به مدت ۱۱ شب در حسینیه عاشقان ثار الله بوشهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و سخنرانی حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسرو پناه و  حجت الاسلام عبدالحمید بهبهانی نژاد برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر