دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۷۱۴
پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: سامانه بارشی موسمی معروف به مونسون که از بامداد روز گذشته پنجم مرداد ماه این استان را فراگرفته تاکنون خسارتی نداشته و تنها آبگرفتگی برخی مناطق را به دنبال داشت که در همان ساعت‌های اولیه برطرف شد.

به گزارش فکرشهر، کوروش دهقان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در شهرستان کنگان چند مورد قطعی برق در اثر بارندگی و صاعقه گزارش شد که با همت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق مشکل در همان ساعت‌های اولیه برطرف و در زمان حاضر مشکل و هیچ قطعی برقی در استان بوشهر گزارش نشده است.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته یک نفر در شهر دیر دچار صاعقه شد که به بیمارستان منتقل و در زمان حاضر مشکل حادی ندارد.

دهقان اضافه کرد: براساس گزارش‌های رسیده همه راه‌های ارتباطی استان بوشهر باز است و با توجه به بارش‌های روز گذشته بیشتر سازه‌های آبخیزداری این استان بویژه در مناطق جنوبی آبگیری شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی بیشتر مناطق این استان نیمه ابری و تمام ابری گزارش شده و انتظار می رود میزان شدت بارش‌ها از امروز بعد از ظهر شدت بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بوشهر تمرکز این سامانه بر نواحی جنوبی و مرکزی این استان است اما باتوجه به اینکه این سامانه همرفتی است خیلی قابل پیش بینی نیست و احتمال رگبار و رعد و برق در بیشتر مناطق استان وجود دارد.

دهقان اظهار کرد: در همین ارتباط براساس تصمیم ستاد بحران استان بوشهر هرگونه تردد دریایی از روز چهارشنبه پنجم تا یکشنبه ۹ مرداد ماه ممنوع اعلام شده است و انتظار می رود صاحبان شناورهای صیادی و سفاری نسبت به هشدارها توجه لازم داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین مردم از هرگونه حضور در حاشیه رودخانه، ارتفاعات، تجمع در مسیرهای پرخطر، تجمع  روی پل‌ رودخانه های فصلی خودداری کنند.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر