دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۹۵۲
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر به عنوان نقطه مرکزی خلیج فارس در کانون توجه قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان دامپزشکی استان بوشهر، ضمن با اهمیت شمردن وظایف دامپزشکی در تأمین سلامت جامعه عنوان کرد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت یک نظام امنیت غذایی است که در استقلال و اقتدار یک کشور نقشی اساسی دارد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: دامپزشکی با ارائه برنامه‌هایی دقیق و پیشرفت بیشتر در بحث دولت الکترونیک می‌تواند در پرورش، تولید و توزیع نظارت‌های بهداشتی و شرعی لازم را اعمال کند و در این راه داشتن سند و چشم انداز مطلوب و قوی می‌تواند کارساز باشد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: با توجه به گسترش بیماری‌ها، اهمیت وظایف دامپزشکی بخصوص در مورد بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بسیار حیاتی است و استفاده از علوم و فنون نوین و دانش بنیان می‌تواند سلامت سفره غذایی جامعه را بیش از پیش تضمین کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تحولات چند سال اخیر در استان بوشهر گفت: بوشهر به عنوان نقطه مرکزی خلیج فارس در کانون توجه قرار دارد و در ۱۰ سال آینده به سمت هوشمند سازی خیلی نزدیک خواهد شد و این می‌تواند در کشور و منطقه بسیار حائز اهمیت باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر